Gå til innhold
Hundesonen.no

Alaskakullet til Snøfrost


Snøfrost
 Share

Recommended Posts

  • Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg sitter å virkelig håper det blir noe av dette kullet! Gleder meg nok mer til dette enn jeg gjorde til forrige, for jeg synes hannen og kombinasjonen er veldig spennende. Skal selvsagt beholde en v

På tide oppdatere her kanskje? Valpene ble født 1. august etter noe som føltes som verdens lengste fødsel. Denali var utrolig flink, sta og utholdene akkurat som hun er i alle andre sammenhenger. J

Stakker valpene mine har blitt litt dårlig tid og ikke fått oppdatert tråden sin. De er  9 uker gamle nå. 3 har reist til sine nye hjem. Siste har en interessent som skal hilse på i morgen, og blir de

Hvordan er det med gjengen? De begynner å nærme seg levering, eller? Har du bestemt deg for hvem du skal beholde? :)

Stakker valpene mine har blitt litt dårlig tid og ikke fått oppdatert tråden sin. De er  9 uker gamle nå. 3 har reist til sine nye hjem. Siste har en interessent som skal hilse på i morgen, og blir det ikke klaff der så har jeg flere på liste. Jeg har også fått valgt hvem som ble min. Men valget var ikke enkelt, og det endelige valget ble tatt da vi var på vei inn til veterinæren for chipping og vaksine :P

Valget falt på Beringia (flekken) fordi hun er litt tøffere, hun har noe bedre ører, øyne og hodeform (noe som i hovedsak er en smaksak) og hun er litt kortere i kroppen. Det siste er ikke utelukkende positivt, men siden hennes mor og to halvsøstre er litt lange så tenkte jeg å beholde den korteste denne gangen :)

Valpene  7 uker gamle:

07u_tispe1.jpg

07u_Kenai.jpg

07u_Noatak.jpg

07u_tispe2.jpg

07u_Yukon.jpg

 

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...