Gå til innhold
Hundesonen.no

Mention-funksjonen


Recommended Posts

Guest vivere

Trenger litt hjelp til å forstå mention-funksjonen på sonen.

Når jeg i et innlegg skal referere til et av sonens medlemmer og skriver @ + a-z (alfakrøll+medlemsnick uten de særnorske bokstavene) fungerer linken, men når jeg skriver @ + æ-å (alfakrøll+medlemsnick med særnorsk bokstav) ser det ut som om mention-funksjonen ikke fungerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger litt hjelp til å forstå mention-funksjonen på sonen.

Når jeg i et innlegg skal referere til et av sonens medlemmer og skriver @ + a-z (alfakrøll+medlemsnick uten de særnorske bokstavene) fungerer linken, men når jeg skriver @ + æ-å (alfakrøll+medlemsnick med særnorsk bokstav) ser det ut som om mention-funksjonen ikke fungerer.

Helt korrekt. Folk med særnorske bokstaver i nicket sitt har problem med mentions og chatten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med særnorske bokstaver så kan man få til mention om man skriver hele koden (som jeg ikke husker hva er), men det virker ikke når man skriver @+nick

@vivere

Edit: Kode på din mention: @ vivere (bare uten mellomrom)

Edit: Nei den vil ikke, men om du skriver en mention og trykker rediger etterpå så ser du kodingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest vivere

Med særnorske bokstaver så kan man få til mention om man skriver hele koden (som jeg ikke husker hva er), men det virker ikke når man skriver @+nick

@vivere

Edit: Kode på din mention: @ vivere (bare uten mellomrom)

Edit: Nei den vil ikke, men om du skriver en mention og trykker rediger etterpå så ser du kodingen.

Er klar over det som du skriver, men selv om man redigerer i etterkant får man ikke linket til brukernavn dersom det er "norske" tegn i det. Jeg får prøve å redigere med &åring; for å, ø for ø osv for å se om det hjelper :)

Takk for tilbakemelding :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er klar over det som du skriver, men selv om man redigerer i etterkant får man ikke linket til brukernavn dersom det er "norske" tegn i det. Jeg får prøve å redigere med &åring; for å, ø for ø osv for å se om det hjelper :)

Takk for tilbakemelding :)

Okei, mente det ble sagt sist diskusjonen var oppe at det gikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...