Gå til innhold
Hundesonen.no

Trøbbel med hundesonen og Firefox?


Recommended Posts

Flere som har trøbbel med å bruke Hundesonen med Firefox? Her dukker iblant kun den første tråden i et forum opp, mens resten av siden er tom, og når jeg skal skrive innlegg forsvinner iblant boksen man skriver innlegget i (mens andre ganger forsvinner "opprett nytt emne" knappen, så jeg får skrevet innlegget, men ikke publisert det :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter på firefox nå, og har ingen problemer. Den oppfører seg litt merkelig mens den laster inn først på dagen, men denne dataen har så mye rare treighetsproblemer at jeg vet det er der problemet ligger, ikke med sonen eller nettleser.

red: og 1 minutt etter jeg postet dette begynte sonen å tulle.. føles litt som om jeg jinxa den

Endret av Tekopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som har trøbbel med å bruke Hundesonen med Firefox? Her dukker iblant kun den første tråden i et forum opp, mens resten av siden er tom, og når jeg skal skrive innlegg forsvinner iblant boksen man skriver innlegget i (mens andre ganger forsvinner "opprett nytt emne" knappen, så jeg får skrevet innlegget, men ikke publisert det :P)

Prøvde å skrive et innlegg i sted og da fikk jeg ikke opp editoren skikkelig, men det gikk over når jeg oppdaterte siden. Jeg har ikke firefox da, men chrome

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må ha vært problem med sonen? For jeg hadde en god stund hvor jeg ikke kom inn. Fikk opp sånn feilmelding som det er når forumet er stengt for vedlikehold, bare med en litt annen melding. Og før det så var det litt småkrøll, men alt annet fungerte helt fint. Å nå fungerer også sonen fint uten at jeg har gjort noe med noe. (som sagt Chrome)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Jeg har tilsvarende problemer om jeg prøver meg med explorer ihvertfall. Og hverken sitering eller multisitering funker. Med crome er det ingen problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt kun Firefox i årevis, og har ingen problemer med sonen av den grunn. Eneste unntaket var at hele siden var nede her om dagen, var det i går eller forigårs eller noe sånn? Det varte i flere timer, og det kom opp en type melding som man typisk ser ved vedlikehold og kjente feil, typ "jobber med saken", men ikke akkurat ordrett det som stod der da.

Men ellers; nei, ingen problemer med å lese og bruke sonen med Firefox :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hvilket søkemotor du bruker spiller ingen rolle for problemene, som burde vært ryddet opp i forlengts. Se tråd, sonen tuller, her :

http://hundesonen.no/forum/topic/77334-sonen-tuller/

Dette innlegget har tatt 30 minutt å skrive (safari). Hvis jeg velger forhåndsvis.

Hvilken reklame som skal opp, samt følsomhet hos virus og malware beskyttelsen din, avgjør hvorvidt du "kommer inn" eller ikke. Og om den henger et cetera jmfr sonen tuller-tråden.

Hvis du skrur av all virusbeskyttelse, fungerer sonen ok.

For egen del gjør problemene at jeg ikke engang får svart i tråder jeg er sitert. Hvis feil reklame kommer når jeg trykker kommando "svar nå", er svaret fra safari: Denne siden kan ikke vises.

Nå har det tatt førti minutter på å forsøke å poste dette innlegget.

Og ja, adm, jeg har SELVSAGT tatt kopi av innlegget før jeg forsøker poste det. For sjette gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...