Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Flere som har trøbbel med å bruke Hundesonen med Firefox? Her dukker iblant kun den første tråden i et forum opp, mens resten av siden er tom, og når jeg skal skrive innlegg forsvinner iblant boksen man skriver innlegget i (mens andre ganger forsvinner "opprett nytt emne" knappen, så jeg får skrevet innlegget, men ikke publisert det :P)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter på firefox nå, og har ingen problemer. Den oppfører seg litt merkelig mens den laster inn først på dagen, men denne dataen har så mye rare treighetsproblemer at jeg vet det er der problemet ligger, ikke med sonen eller nettleser.

red: og 1 minutt etter jeg postet dette begynte sonen å tulle.. føles litt som om jeg jinxa den

Endret av Tekopp

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere som har trøbbel med å bruke Hundesonen med Firefox? Her dukker iblant kun den første tråden i et forum opp, mens resten av siden er tom, og når jeg skal skrive innlegg forsvinner iblant boksen man skriver innlegget i (mens andre ganger forsvinner "opprett nytt emne" knappen, så jeg får skrevet innlegget, men ikke publisert det :P)

Prøvde å skrive et innlegg i sted og da fikk jeg ikke opp editoren skikkelig, men det gikk over når jeg oppdaterte siden. Jeg har ikke firefox da, men chrome

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen
Gjest

Pleier heller ikke å ha problemer, bruker siste versjon av firefox. Kanskje det hjelper å oppdatere, hvis du ikke har gjort det på en stund?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det må ha vært problem med sonen? For jeg hadde en god stund hvor jeg ikke kom inn. Fikk opp sånn feilmelding som det er når forumet er stengt for vedlikehold, bare med en litt annen melding. Og før det så var det litt småkrøll, men alt annet fungerte helt fint. Å nå fungerer også sonen fint uten at jeg har gjort noe med noe. (som sagt Chrome)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest

Fikk tidligere i dag beskjed om "Ingen kontakt med server" når jeg prøvde å logge inn på sonen. Vedvarte noen timer. Uavhengig av hvilken nettleser jeg brukte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker også sonen med Firefox, men har ikke opplevd det TS beskriver. Vi hadde litt nedetid i dag, men det var i ettertid..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Guest Snusmumrikk

Jeg har tilsvarende problemer om jeg prøver meg med explorer ihvertfall. Og hverken sitering eller multisitering funker. Med crome er det ingen problemer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har brukt kun Firefox i årevis, og har ingen problemer med sonen av den grunn. Eneste unntaket var at hele siden var nede her om dagen, var det i går eller forigårs eller noe sånn? Det varte i flere timer, og det kom opp en type melding som man typisk ser ved vedlikehold og kjente feil, typ "jobber med saken", men ikke akkurat ordrett det som stod der da.

Men ellers; nei, ingen problemer med å lese og bruke sonen med Firefox :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilket søkemotor du bruker spiller ingen rolle for problemene, som burde vært ryddet opp i forlengts. Se tråd, sonen tuller, her :

http://hundesonen.no/forum/topic/77334-sonen-tuller/

Dette innlegget har tatt 30 minutt å skrive (safari). Hvis jeg velger forhåndsvis.

Hvilken reklame som skal opp, samt følsomhet hos virus og malware beskyttelsen din, avgjør hvorvidt du "kommer inn" eller ikke. Og om den henger et cetera jmfr sonen tuller-tråden.

Hvis du skrur av all virusbeskyttelse, fungerer sonen ok.

For egen del gjør problemene at jeg ikke engang får svart i tråder jeg er sitert. Hvis feil reklame kommer når jeg trykker kommando "svar nå", er svaret fra safari: Denne siden kan ikke vises.

Nå har det tatt førti minutter på å forsøke å poste dette innlegget.

Og ja, adm, jeg har SELVSAGT tatt kopi av innlegget før jeg forsøker poste det. For sjette gang.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Skoj har vært på valpeshow i dag og ble BIS 3 😀
    • Jeg er enig i dette. Synes også generelt at folk er alt for dårlig på å ta hundene sine ut på lufteturer ofte nok (og er nøye på at de skal ha muligheten uten for lang tid mellom selv om det er dårlig vær etc etc), som ofte fører til at de holder seg og det går alt for lang tid mellom hver gang de går på do. Jeg tror ikke at dette er noe bra for lever og nyrer, og at det lett fører til UVI. Synes også det er trist å tenke på at hunder (flest) er de eneste dyrene i verden som ikke selv får bestemme akkurat selv når de skal på do. Så er igrunn positiv til "innedo" til hund, men ikke som erstatning for turer ut. Ser spesielt fordelen ved dette for eldre eller syke hunder som ikke like enkelt klarer å holde seg (evt valper som er alene hjemme). 
    • Ja, for å presisere er dette rent hypotetisk og kun for å høre hva andre tenker om saken.   Jeg tenker dog litt som deg @Malamuten, at for en hund å ha mulighet til å gjøre fra seg inne isolert sett ikke er negativt. Det blir jo imidlertid et problem med en gang det erstatter tur på grunn av eks. regn eller latskap. Og et helt liv innendørs for en hund er vel alle enige om at er rimelig uholdbart.  Interessant å høre litt hvordan folk har benyttet seg av "muligheten" i praksis og følger det har fått da!
    • Tja er kanskje svaret.  Jeg ser ikke for meg at det noen gang kommer til å skje i praksis,  men i teorien så hadde det jo ikke nødvendigvis vært noen ulempe (for hunden) å kunne gå på kasse. Ikke for å slippe å gå ut,  men da slipper jo hunden å bli tvingt til å holde seg hele arbeidsdagen eller hele natten feks,  om den ikke vil/greier. Med valper så hadde det jo for all del vørt helt i orden å slippe å løpe ut hele tiden til alle døgnets tider. Men samtidig så er det ikke så vanskelig det heller og ikke varer det så lenge heller, så kassetrening blir nok aldri priorotert ser jeg ikke for meg.,    Innehunder derimot synes jeg er en stor uting.. 
    • Med det så var 6/6 av Lyn-valpene tent på sau, gurimalla så spennende! Selv verdensmestre kan produsere avkom som ikke er det fnugg interessert i sau, så litt nervepirrende har det vært, men veldig morro  
  • Nylig opprettede emner