Gå til innhold
Hundesonen.no

Sunlilys forskyvede mai-efit


Sunlily
 Share

Recommended Posts

Planen var å ta EFIT 1.mai, slik som den i bunn og grunn skal (og jeg startet jo!), men så ble jeg så dårlig utover dagen at jeg tenkte å forskyve den én dag. Samme regla dagen etter, så jeg endte opp med å ta en EFIT i dag i stedet :)

Dagen startet slik dagene mine oftest starter - nettopp slik:

11165939_10153173259230399_1170430214_n_

(Tror klokken var rundt ni, og småjentene ville ut og lufte seg, mens Nagini ville ligge litt til :P )

Vel, så satte jeg på en episode med Bones og plutselig var klokken nærmere ti:

11092681_10153173259255399_1014845516_n_

Klokken 11 holdt jeg på å laste ned en demo av Rayman fordi jeg brått fikk litt barndomsminner dryssende over meg og en trang til å flykte tilbake noen timer :P

IMG_4527_zpsbdwcahe9.jpg

Klokken 12 spilte jeg ennå, og konkluderte med at nye-Rayman ikke er som gamle-Rayman og at jeg var glad for at jeg ikke hadde brukt penger på dette:

IMG_4530_zpsnvvesgfn.jpg

Nærmere 13 var det hopp og sprett fra gangen - de ville visst ut sa de :P

IMG_4522_zpsfvlyhxef.jpg

Klokken 14 var Nagini og jeg ute på en liten joggetur og lette etter formen vår... Vi ble slitne og lei, og tenkte at vi fikk heller prøve å lete mer en annen dag :P

11185739_10153173258660399_1773525593_n_

Nærmere 15 var de tre musketerer og jeg ute av døra igjen og tok oss en velfortjent tur ut i skogen. Jeg oppdaget nemlig for litt siden en laaaaang traktorvei som vi kan boltre oss på i timesvis om vi har lyst :)

IMG_4545_zps2c4ngr7a.jpg

I 16-tiden hadde hundene funnet seg et badevann. Mew oppdaget at man kunne lage bobler under vann, mens Moltres syntes at hun ble for ren av å bade i et tjern, så hun fant seg et gjørmehull i stedet... :innocent:

IMG_4616_zpsj3p6l8qo.jpg

IMG_4593_zpsaaygle5v.jpg

Jeg bestemte meg for å utnytte området vi befant oss på, så jeg trente litt lydighet med de alle tre. Jeg ble ordentlig fornøyd med økten - litt pirkearbeid og en del kontakttrening. Nagini fikk trent med masse forstyrrelser, og også jobbet en del med "fellesdekk" med masse forstyrrelser - deriblant kjempeivrig Mew under lek med belønning og meg som hoppet og spratt rundt om, og Moltres som var misfornøyd med å se på at vi andre hadde det gøy. Kanskje vi snart kan prøve oss i LP1 igjen :icon_confused:

Mew syntes det var helt greit å jobbe med kontakt :P

IMG_4665_zpszwzbzlra.jpg

Vi dro hjemover igjen etter lydighetsøkta vår, tok et gruppebilde fort og gæli', og var hjemme til 18.

IMG_4707_zpseft9wzmv.jpg

Jentene og jeg tok oss en matbit - jentene vom og jeg varmet opp bestemor sine kjøttkaker i brunsaus, og deretter støvsugde Moltres og jeg leiligheten. Vi tittet på klokken og den var jaggu rukket å bli 19:15

IMG_4412_zpsluhrcdco.jpg

Jeg satte meg ned og grublet over hva jeg skulle ta meg til resten av kvelden, og satt meg ned for å se på musikkvideoer. Plutselig visste jeg hva jeg skulle gjøre og fant fram gitaren min :cool: Den har ikke vært rørt på lang tid, og til tross for at gitarskillsene mine var blitt veldig rustne, var det likevel veldig godt å høre lyden av den igjen :icon_cry:

IMG_4719_zpsspxn4zow.jpg

Klokken 21 satt jeg fortsatt og spilte på gitaren og mimret tilbake til ungdomsskolen :ahappy:

22 og utover slappet hele dyrehagen og jeg av, og det skjedde egentlig ikke så veldig mye mer spennende. :)

IMG_4723_zpss78ikli3.jpg

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vann/søleavstøtende hunder? Skjønner ikke hvordan Moltres kan se så pen og pyntelig ut så kort tid etter ett gjørmebad?

Haha, vel, det meste renner av like kjapt som det kommer på :) Uheldigvis dyttet Mew henne ut i badevannet igjen i tillegg, så da var det hell i uhell :P Aussien er kjekk sånn - skitt og lort bare ramler av :)

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...