Gå til innhold
Hundesonen.no

DeepEyes kull VI *versjon tre*


Guest Jonna
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Svar 231
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Go Arya! Men... http://youtu.be/iV2ViNJFZC8

Killer Rabbit,tiårets navn :D NI NI :D

Enig! Ni hadde da vært et sykt kult kallenavn også! Og selvsagt skal valp nummer 9 hete det!

Guest Jonna

Typen til Arya ble flyttet opp til Elite rundering i dag han. Da med 10-10 på runderingen og 9,5-9,5 på feltsøket.

Da er han i elite søk, elite spor, högre patrulje, klasse 3 lydighet og godkjent anlagstest vallning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen til Arya ble flyttet opp til Elite rundering i dag han. Da med 10-10 på runderingen og 9,5-9,5 på feltsøket.

Da er han i elite søk, elite spor, högre patrulje, klasse 3 lydighet og godkjent anlagstest vallning.

Høres ut som et brukbart kjæresteemne! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Tonje!?

Ja venter på Arya nå, og syns vi kan vente en stund av to grunner: eieren av hannhunden kan få sitt kull først så ikke vi kommer for parring midt i valpefødsel og det passet bedre med jobb og kull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Guest Jonna

Da har Talli fått løpetid, og sist så fikk Arya løpetid en uke eller to etterpå.

Om hun bestemmer seg for å løpe nå så håper jeg hun utsetter det pittelitt slik at så hun står 10-12 juli Er det litt mye å kreve syns dere? :P:innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har Talli fått løpetid, og sist så fikk Arya løpetid en uke eller to etterpå.

Om hun bestemmer seg for å løpe nå så håper jeg hun utsetter det pittelitt slik at så hun står 10-12 juli Er det litt mye å kreve syns dere? :P:innocent:

Selvsagt ikke, hun er da en veloppdratt brukshund? :sleep::teehe:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fres i snoppen ���

Uff, min vanvittige humoristiske sans er visst ikke så god allikevel.. jeg bare mente at en så bra hannhund som Qarat så ville Murohy's lover tilsi at det ville være en hake et eller annet sted.. og siden vi snakker parring så er det liksom morsomt å henvise til at det hadde vært typisk om murphy gjorde seg gjeldene med manglende snoppe-fres...

bevare så kleint det er å forklare egne vitser! :P

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har Talli fått løpetid, og sist så fikk Arya løpetid en uke eller to etterpå.

Om hun bestemmer seg for å løpe nå så håper jeg hun utsetter det pittelitt slik at så hun står 10-12 juli Er det litt mye å kreve syns dere? :P:innocent:

Næsj, ikke for mye i det hele tatt :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:drool: Kjenner savnet etter tassende labber i huset, en treningsvenn og turvenn blir større og større hver dag og kelpien kryper liksom mer og mer under huden min kjenner jeg :icon_redface:

Krysser fingre for velykket paring og valper! :D

Så blir jeg ikke mindre valpesyk i hvert fall :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...