Gå til innhold
Hundesonen.no

Pearl`s Legacy`s G kull "Go big or go home"


Alzenas
 Share

Recommended Posts

  • Svar 183
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ikke noe å si... Enya er bare fantastisk Video kommer, om noen vil se

I år ble det virkelig "Go big or go home" og vi kunne jo ikke bare dra hjem - Så det ble go big. Her er G kullet 2015! Den store drømmen min er endelig realisert, vår Pearl`s Lega

Tusen takk alle sammen! Vi tok oss en tur ut i går (natt) bildene er tatt ved midnatt på en vakker liten plass som heter Følvika. Enya storkosa seg på stranda og i fjæra Dag 49

Nr 5 er en hannhund. Han er også kufarget (Og i det jeg skrev dette kom det en hannhund til) :P

Så nå har vi 4+2 :) :)

Enya er i fin form til tross for 16 timer i fødsel. Har holdt kontakten med veterinæren, og sålenge Enya er i fin form fortsetter vi slik som nå. Jeg tror kanskje det er en igjen, så jeg tror dette skal gå bra. Men ærlig talt håper jeg hun er ferdig nå.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4+2 født

Trodde aldri jeg skulle skrive dette, men vi er FERDIGE!

Nesten 17 timers fødsel, Enya er i fin form og valpene ser ut til å være kvikke og fine. Ikke en lyd i prinsessa i hele dag, hun har stått på som en helt. Hvem i f... sa at Whippeten var pinglete? :lol:

Nå skal jeg finne senga for noe sårt etterlengtet søvn etter å ha sovet tre timer natt til i går :)

Bilder av smågullene kommer når huet er på plass og jeg veit hvilken århundre vi er i :)

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nuuuudelige små :wub: Igjen er jeg svak for den lilla jenta :wub: og den blå herremannen og den lysegrønne/turkise gutten. Har en følelse på at den grønne kommer til å bli smashing dog. *svak for whippser jeg? neh, ikke forstå.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen, vi bare koser oss med småbebiser, de er jo så herlige :wub:

Nuuuudelige små :wub: Igjen er jeg svak for den lilla jenta :wub: og den blå herremannen og den lysegrønne/turkise gutten. Har en følelse på at den grønne kommer til å bli smashing dog. *svak for whippser jeg? neh, ikke forstå.*

Ja de er bare nyyydelige. Jeg har også falt veldig for den turkise gutten, er bare noe med ham som har smeltet meg fullstendig :D

Gratulerer så mye med kullet!

Tusen takk! :)

Aw, fine små! Dere får alltid så masse forskjellige farger. :D

Takk! Ja, vi har egentlig virkelig fått alt av farger bortsett fra sort til nå. Veldig gøy at de skiller seg så ut fra hverandre hver gang :)

Ååå! Send blå hit da! :D Gratulerer!

Haha! Tusen takk :D

En veldig kort video av dem fra ikveld:

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen for alle hyggelige kommentarer og lykke ønskninger! Endelig kan jeg si at drømmekullet mitt er kommet til verden, og en plass oppi den kassa ligger min valp som skal få være igjen her hjemme. Jeg gleder meg! :)

Valpene kjennes ut som silke, det er vanskelig å ikke bruke hele dagen på å å stryke på dem. Enya er fortsatt helt oppslukt i valpene og jeg må fysisk ta henne ut av kassa for å få henne til å gå på do. Men sånn var Enya med forrige kull også. Fineste Enya mi :heart:

Snille Laura, som eier pappa Muffin lagde ad til oss i går, og her er den:

11541532_10152818678326968_1158783379_o.

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Falt veldig for frøken lilla, blir spennende å følge med å se hvordan hun blir! Godt jeg er kurert for valpesyke *flire*. Gratulerer med nydelig kull!

Den værste valpesyka burde være over nå :lol: Lilla er kua mi, hun er bare så søt. Elsker både flekkene og fargen, er også veldig fan av den sorte gutten - Han er også nyyydelig :flowers: Blir spennende dette! Tusen takk Monica :)

De er så fine!

Tusen takk! Jeg må selvfølgelig si meg helt enig :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den værste valpesyka burde være over nå :lol: Lilla er kua mi, hun er bare så søt. Elsker både flekkene og fargen, er også veldig fan av den sorte gutten - Han er også nyyydelig :flowers: Blir spennende dette! Tusen takk Monica :)

Åh, så kjekt! Blir kjempekjekt å følge henne videre. Tror fargene kommer til å bli nydelige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...