Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilken bil har du?


SynneWoll
 Share

Recommended Posts

  • Svar 89
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Saab 9-5 stv. God plass til hunder Har et dobbelt varicage str L baki der nå, kunne fått et hakket større et, men god plass nok for mine hunder så

Jeg er veldig nyserrig på hvilke biler dere soniser har. Mange av dere har jo flere hunder så er spent på hvordan dere løser det problemet! Tog? Limmo? Buss? Selv har jeg bare en hund, og får go

Mitsubishi Outlander 2009 mod, med bare 2 seter og god plass til hundebur og bagasje. Hadde hatt plass til flere hunder, så er ikke plassen i bilen som stopper det.

Posted Images

Suzuki Liana.. Drittbil uten like, men betaler kun årsavgift og bensin selv så skal ikke klage (mamma sin) :)

Planen er å kjøpe egen om ikke så lenge :D

Som sagt, det er jo en plastikkfirehjulstrekker :P . Men for min del, så har den vært besteforeldrene mine sin før de døde og pappa fikk den, har kun gått 110 000,- og pappa har sagt han hjelper meg hvis det blir noe store reparasjoner. Så det er win win økonomisk, får heller leve med den bilen noen år :D .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, det er jo en plastikkfirehjulstrekker :P . Men for min del, så har den vært besteforeldrene mine sin før de døde og pappa fikk den, har kun gått 110 000,- og pappa har sagt han hjelper meg hvis det blir noe store reparasjoner. Så det er win win økonomisk, får heller leve med den bilen noen år :D .

For min del er det enten den eller ingenting, så skal ikke klage :) Bruker mye bensin dog, men slipper å betale forsikring selv.. Bare alle bøtene mine (og bensin) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en Toyota RAV4 96 mod., egentlig veldig fornøyd med den. God å kjøre og kommer frem overalt, viktigste er vel og komme frem til huset mitt langt utti skauen :)

Har begynt planlegging av ny(erer) bil og lurer veldig på Suzuki Grand Vitara gjerne født etter 2000-ogettellerannet. Noen som har erfarng med den type bil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en Toyota RAV4 96 mod., egentlig veldig fornøyd med den. God å kjøre og kommer frem overalt, viktigste er vel og komme frem til huset mitt langt utti skauen :)

Har begynt planlegging av ny(erer) bil og lurer veldig på Suzuki Grand Vitara gjerne født etter 2000-ogettellerannet. Noen som har erfarng med den type bil?

Har erfaring med mor og fars Grand Vitara (en XL 7) og erfaringa er dessverre ikke god. Håpløs svingradius med 4x4 (verre enn 4x4 Hiace om noen kjenner til den) så er vi inne på parkeringshus må vi bytte til 2hjulstrekk. Utenfor hos meg er det en liten bakke, som Octaviaen min klarer lett som en plett, her må Vitaraen ned i lavgir for hvis ikke kveles den. Eneste stedet den slår Octaviaen er på høyden under og evt plassen men jeg har ikke sett den med alle setene inni.

I tillegg har det vært endel dyre reparasjoner på den tror det var bla girkasse som fikk problemer. Og om jeg ikke tar feil så er det en 2005 modell, ihvertfall ikke langt unna det årstallet.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, da er mitt bileventyr over.

Har vært mye rart med peugeoten min, men sist fredag, sef på vei til Oppdal, havarerte den.

Idag kom beskjeden fra verkstedet at viftereima har røket, fliset seg, kommet inn i drivreima og resultatet er en totalt ødelagt motor.

Bilen står nå rolig og kan selges som delebil da det tar mer å få ny motor enn hva den er verdt.

Har hatt et elsk/hat forhold til den bilen og nå er det over.

Resultatet er da at jeg er stående uten bil og skulle på dobbel LP konk neste helg og NKK Trondheim dagen etter.

Så vi får se hva skjebnen gir meg. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har erfaring med mor og fars Grand Vitara (en XL 7) og erfaringa er dessverre ikke god. Håpløs svingradius med 4x4 (verre enn 4x4 Hiace om noen kjenner til den) så er vi inne på parkeringshus må vi bytte til 2hjulstrekk. Utenfor hos meg er det en liten bakke, som Octaviaen min klarer lett som en plett, her må Vitaraen ned i lavgir for hvis ikke kveles den. Eneste stedet den slår Octaviaen er på høyden under og evt plassen men jeg har ikke sett den med alle setene inni.

I tillegg har det vært endel dyre reparasjoner på den tror det var bla girkasse som fikk problemer. Og om jeg ikke tar feil så er det en 2005 modell, ihvertfall ikke langt unna det årstallet.

Takk takk :) Har hørt så mye forskjellig ang SGV men tror nå at jeg dropper den bilen...litt for mange negative erfaringer rundt om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en saab 9-5 2001 modell. Lettkjørt og veldig stor plass! Fikk inn et stort dobbeltbur i bagasjen.

Kjøpte den av en luring og er misfornøyd med det, men ellers er bilen veldig fin. Merkes at den er tung i bakker, men har nok hester hvis jeg vil ofre litt bensin. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en Volkswagen Sharan, husker ikke hvilken årsmodell, kanskje 05? Den er det god plass i, men har lidd av å ha kjørt en del flyttelass mellom Stavanger og Trondheim. Så vi er på jakt etter ny bil, kanskje en Volvo stasjonsvogn? Har lyst på automat, men ser at det blir en del dyrere da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Berlingo multispace vare. 2007 modell. Vi runda 100 000 kilometer sammen her i januar. Fine frøken sitron.

Burløsning er varikasser. En XL til terven og to medium til småjentene. God plass til stasj på toppen av burene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

@SynneWoll hvor stort bur får du bak i hybriden uten å flytte setene? Dybde og bredde. Er på nippet til å kjøpe selv :P

@SynneWoll hvor stort bur får du bak i hybriden uten å flytte setene? Dybde og bredde. Er på nippet til å kjøpe selv :P

HELT glemt å svare!! unnskyld @JeanetteH !!

Åpningen er 105, og 130 bred og 100 dyp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...