Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilken bil har du?


SynneWoll
 Share

Recommended Posts

  • Svar 89
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Saab 9-5 stv. God plass til hunder Har et dobbelt varicage str L baki der nå, kunne fått et hakket større et, men god plass nok for mine hunder så

Jeg er veldig nyserrig på hvilke biler dere soniser har. Mange av dere har jo flere hunder så er spent på hvordan dere løser det problemet! Tog? Limmo? Buss? Selv har jeg bare en hund, og får go

Mitsubishi Outlander 2009 mod, med bare 2 seter og god plass til hundebur og bagasje. Hadde hatt plass til flere hunder, så er ikke plassen i bilen som stopper det.

Posted Images

Vi har en VW Caddy (2012-modell, kort type) og en VW e-Up! (2014). 2 egobiler :D I e-Upen har vi lagt ned det ene baksetet og har et relativt langt og smalt Variocage-bur. I Caddyen har vi et stort aluconsult-bur. Funker fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en 2005 Peugeot 807

Bilen i seg selv er utrolig flott.

Har variocage xxl dobbel baki og tatt ut de tre setene i midten og satt inn et ekstra bur når jeg og venninna kjører sammen.

Så bilen er super, men jeg hater den.

Har vært så mye problemer med den at jeg snart spyr.

Så håper å få solgt den og kjøpt en varebil med tre seter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toyota RAV4 sport.
Kompromiss mellom det å frakte datterbarn i en trygg bil, og ha hundebil. Har dobbeltbur bygget for to stk vorsteh egentlig, bak. Med plass til baggasje oppå buret. Kan i tillegg ha dachsen i lite flybur som jeg sikrer i baksetet.
2008_toyota_rav4_angularfront.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kia sportage, og jeg får fint plass til mine tre aussier og en sheltie, pluss treningssaker, stellebord osv. Har ett stort bur med mulighet for skillevegg, men pleier å ha dem sammen i det store. Skal vi ha med schäferen i tillegg kjører vi mannens Touran. Vi fikk (såvidt) med alle fem hundene, bagasje og utstyr til utstillinga i Stockholm i påsken. Skulle vi hatt mer bagasje med måtte vi nok hatt takboks. Den bilen jeg selv har hatt med mest plass i forhold til hva det så ut som var en eldgammel Mitsubishi space wagon, og vi fikk jammen klemt mye rart inn i en Partner også, inkludert ovennevnte hunder minus den som enda ikke var født, og bagasje til tre ukers ferie inkludert stevner og utstillinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VW Passat 2010 stasjonsvogn, største maskinen diesel, 5-seter. Gikk akkurat et Hercules dobbel L i bak, men har byttet dette siden vi gikk fra to til én hund. Har nå et midlertidig sprinkelbur i størrelsen under moloss med god plass ved sidene, bak og noe i skråen foran. Veldig romslig bagasjerom til stasjonsvogn og være, syntes jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VW touran 2005 model, vare.

Håper den går ett par år til uten problem så tenker jeg oppgradere til TS sin hybrid og at den fins i vare da (og pittelitt billigere enn akkurat nå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som har Audi?! Dette er outreageous! :cry:

Jeg solgte nylig min 2010 Audi A4 quattro 2.0TFSI til fordel for en 2014 Audi A4 quattro S-line 2.0TDi. Førstnevnte bil kjørte fort og gæli, sistnevnte bil kjører fort over lengre avstander :lol:

11046595_10155262937690167_1760640434455

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som har Audi?! Dette er outreageous! :cry:

Jeg solgte nylig min 2010 Audi A4 quattro 2.0TFSI til fordel for en 2014 Audi A4 quattro S-line 2.0TDi. Førstnevnte bil kjørte fort og gæli, sistnevnte bil kjører fort over lengre avstander :lol:

Jojojojo :frantics:

Audi A4 turbo quattro her i gården også, stasjonsvogn vell og merke..! :cool:

Min er kanskje ikke helt en 2014 modell, men one day! :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som har Audi?! Dette er outreageous! :cry:

Jeg solgte nylig min 2010 Audi A4 quattro 2.0TFSI til fordel for en 2014 Audi A4 quattro S-line 2.0TDi. Førstnevnte bil kjørte fort og gæli, sistnevnte bil kjører fort over lengre avstander :lol:

11046595_10155262937690167_1760640434455

Jeg "har" :P

Hundebilen er en Caddy life, med fem seter vel og merke, greit å kunne ha flere mennesker med i tillegg til hund. Buret er bygget opp slik at jeg har bagasjeplass under :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en Citroen crosser, varebil. Masse plass til hund. Har nå et hercules dobbeltbur M og et halvstort nettingbur(for ekstrapassasjerer) bak samt masse utstyr. God plass! Nettingburet ryker nok ut når jeg får somla meg til og rydda. Er usikker på om jeg skal sette inn skilleveggen igjen og gi Nemi halve buret(som opprinnelig var planen når det ble kjøpt og jeg hadde to hunder) eller om jeg skal la henne ha hele buret og så kjøpe et enkelbur til whipsen...tenke tenke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...