Gå til innhold
Hundesonen.no

PI Kortisene 2015


Perfect Image
 Share

Recommended Posts

  • Svar 283
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg er så fornøyd!! Nå skal jeg sove i 25 min før opp og ordne barn til barnehagen, så lufte og mate de andre hundene så slappe av og sove litt

Hun er så flink med dem! Denne gangen visste hun nøyaktig hva å forvente seg, og jeg blir helt rørt over omsorgen hennes med dem http://ustre.am/1eGKw Live hvis noen vil se Litt bilder!

Lås døra og slå av lysene! :lol:

Det er under vurdering :lol: men det er en stakkars slektning av samboer som skal på opptaksprøve for å komme inn på NTNU, så han bør få slippe å sove pp busstoppet i natt :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå via lenken igjen. Her blir det svart med jevne mellomromm. Dessuten blir det svart hvis jeg prøver å få full skjerm. Det går kanskje ikke an?

Fjernet alt "utm = hundesonen link blablabla" da funka det, yay! :P Bedre enn paradise hotell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

føder hun nå eller bare sitter hun som en potet? :P

potet :aww: Tror hun synes det er ubehagelig å ligge, og merker hun gir mer trøkk når hun presser når hun sitter :)

Herregud for en hvalross! Haha! Så søt da!

Og gjemmer hun maten sin? Hihi

Haha ja hun sparer til bedre tider.. Gjort det de siste to døgna, slitsomt når hun skal gjemme vannskåla :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

potet :aww: Tror hun synes det er ubehagelig å ligge, og merker hun gir mer trøkk når hun presser når hun sitter :)

Haha ja hun sparer til bedre tider.. Gjort det de siste to døgna, slitsomt når hun skal gjemme vannskåla :lol:

Min hannhund gjør det samme. Uten å være gravid. Slitsomt og stressende med alt vannet og maten...

Katten min gjør det samme, så jeg skjønner frustrasjonen veldig godt. Hadde jeg hatt en stor hund som gjorde det(ser for meg at det blir en del større mengder), så hadde jeg gått på veggen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...