Gå til innhold
Hundesonen.no

Rallytråden!


HeraHiromi
 Share

Recommended Posts

11 minutter siden, Wilhelmina skrev:

Så synd! Hva disket dere på?

Første skiltet var dobbelt hinder, Thorvald løper rett gjennom første, så jeg må sende han over igjen. Jeg trodde dette ble en repetisjon, så når han senere i banen gikk på venstre istedetfor høyre side av meg på en innsitt trodde jeg at det ble en repetisjon for mye og gjorde ikke skiltet om igjen. Jobbet heller med å holde motivasjonen oppe og fullføre resten.. Hadde ellers bare jeg bare noen dobbeltkommandoer. Så hadde undertegnede kunnet regelverket og repetert der jeg hadde mulighet hadde det jo gått tålelig bra! Men pytt pytt, alt i alt en ålreit debut i klasse 3 altså :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hei. Ikke så mye tid til å skravle... MEN NÅ ER JEG AUTORISERT DOMMER!

Ja, det må jo kunne sies å være en vellykket Sverige-tur. 3x kvalik, svensk mellomtittel og søndag klinket vi jammen til med pallplass også  Jeg trodde jeg hadde lest meg godt opp på regelverket for s

Klasse 1-debut i dag, og jammen klinket vi til med 195 poeng og direkteopprykk! Det hadde jeg virkelig ikke trodd i mine villeste fantasier engang

Posted Images

Akkurat nå, JeanetteH skrev:

Er vel samme som bruksen, sånn i midten av desember.

Aiii. Lenge til jo.

Akkurat nå, JeanetteH skrev:

Ellers fins det ett uoffisielt utkast øverst her.

Ja har sett det. Lurer fordi Nkk sier at vi ikke får annonsere /reklamere for stevner før terminlisten er godkjent. Ingen sjakktrekk å søke om stevner tidlig på året da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.11.2016 at 0:26 PM, maysofie skrev:

Nå har ikke jeg lest utkastet så nøye og lenge siden jeg så over, men skal de kunne ha innsitt på høyre side også?

Sånn som jeg forstår det, skal jo Elite skal kunne gås på høyreside, alle skilt. Det er jeg for. Men jeg vil gjerne ha noen få utvalgte høyreskilt nedover i klassene også- så en får en rød tråd til en skal opp i Elite.

Ellers synes jeg det var mye bra i forslaget- hva synes dere?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.11.2016 at 0:26 PM, maysofie skrev:

Nå har ikke jeg lest utkastet så nøye og lenge siden jeg så over, men skal de kunne ha innsitt på høyre side også?

Såvidt jeg husker så skal innsittene på venstre side, og blir dermed et bytte-tilbake-skilt i seg selv!

18 timer siden, Debbie skrev:

Sånn som jeg forstår det, skal jo Elite skal kunne gås på høyreside, alle skilt. Det er jeg for. Men jeg vil gjerne ha noen få utvalgte høyreskilt nedover i klassene også- så en får en rød tråd til en skal opp i Elite.

Ellers synes jeg det var mye bra i forslaget- hva synes dere?

 

Det vil komme sidebytte i klasse 3. Jeg synes ikke det skal være noe mer enn det, det er nok utfordringer i kl 1 og 2 for de som ikke sikter så høyt. Det er jo innsitt fra begge sider også, og hinderføringer på begge sider, så man bør jobbe med begge sider tidlig uansett, om man vil langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Möjligt jag är blind men finns det någonstans en översiktlig sida om exakt VAD som blir nytt i förslaget? Jag har bara hittat hela förslaget och då måste jag ju ha en kopia av gamla regelverket och så gå igenom rad för rad vad som ändrats...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, TrasselTrollet skrev:

Möjligt jag är blind men finns det någonstans en översiktlig sida om exakt VAD som blir nytt i förslaget? Jag har bara hittat hela förslaget och då måste jag ju ha en kopia av gamla regelverket och så gå igenom rad för rad vad som ändrats...

Jepp det var sånn jeg gjorde. Satt med begge regelverkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mars/starten av april er det et år siden Deli debuterte og fikk sin RL1 tittel, før vi la rally på hylla :lol:

Litt stolt av at hun tok tittelen før hun var 1 år :ahappy: Men nå tror jeg vi skal se frem mot å prøve oss på en ny start i mars, og kanskje RL2 tittel? 

edit: Hva skjer med tekststørrelsen min da? 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vapsen lærte tuneller... Nå kan vi ikke gå rally mer [emoji23] når det er en tunell på banen trener vi veldig mye fvf rundt tunellen [emoji14] har brukt den en gang som belønning i fvf. Vapsen synes det er fælt at vi ikke kan ha en hele dagen lang å løpe i. Kanskje vi skal gå for hamsterhjul...

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Wilhelmina skrev:

Nå er terminlisten for 2017 lagt ut :D

Juhu, da må vi planlegge og plotte. Jeg mistenker at Glam kan bli startklar for klasse 1 relativt snart, så jeg må finne et fint sted for ham å debutere. Han kan overhode ikke "sitt opp" etter dekk, men ellers så virker det som om det meste andre er å finne inni hjernebarken hans på en god dag :D I hvert fall på trening :P 

Foenix skal debutere i klasse 2 en gang i 2017, men jeg har ikke bestemt meg for om det er stress å gå med to hunder i hver sin klasse på samme stevne, eller om jeg må gi dem separate stevner. Det er jo mer økonomi i å gå med begge to når en først setter seg i bilen og kjører et sted.

Hva er deres erfaring? På de stevnene med to ringer, går klasse 1 og 2 alltid i hver sin ring? Jeg tror jeg helst vil gå ferdig med en før jeg skal briefe den andre, så jeg ikke må holde to baner atskilt i hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, SFX skrev:

Hva er deres erfaring? På de stevnene med to ringer, går klasse 1 og 2 alltid i hver sin ring? Jeg tror jeg helst vil gå ferdig med en før jeg skal briefe den andre, så jeg ikke må holde to baner atskilt i hodet.

Nei ikke alltid, min erfaring er at det varierer veldig. Men har aldri opplevd at man briefer mer enn en bane om gangen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer litt an på hvor du går. På de såppas små stevnene som har vært hittil så har det vært helt greit å tilrettelegge hvis noen går to klasser, slik at de får med seg briefing på begge klasser og har litt tid mellom hundene. Men du har ingen garanti for at du får gått briefing + start før briefing i neste klasse, og spesielt ikke nå som stevnene er blitt ganske store. Ofte kan du spørre arrangøren om å få starte helt først i kl1 f.eks., slik at du er sikker på å få det unna, men ikke alltid.

Mye stevner i Oslo, det var kjekt. Men også mange stevner i nærheten av hverandre på samme helger, veldig spent på det. Sannsynligvis en ok ting siden stevnene begynner å bli ganske store uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎06‎.‎12‎.‎2016 at 11:39 PM, Anette skrev:

Vapsen lærte tuneller... Nå kan vi ikke gå rally mer emoji23.pngnår det er en tunell på banen trener vi veldig mye fvf rundt tunellen emoji14.png har brukt den en gang som belønning i fvf. Vapsen synes det er fælt at vi ikke kan ha en hele dagen lang å løpe i. Kanskje vi skal gå for hamsterhjul...

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk
 

Sånn holder vi på med matskålene. Lykke bare måååååå sjekke om noen ar glemt å legge på nettingen hver gang vi er på t nytt sted. Man vet jo aldri.... :innocent::icon_redface:

 

Nå er begge kelpisene påmeldt stevne i februar, Harly skal debutere i klasse 1. Vi venter i spenning på om han får mulighet til å vise sin nydelige "kryp". Etter dekk kommer kryp nemlig. Alltid! :aww: Lykke skal starte i klasse 2.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...