Gå til innhold
Hundesonen.no

Shamsi og Midas


JulieJ
 Share

Recommended Posts

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg vil gjerne presentere min kjære Sol (eller Shamsi, som har blitt kjælenavnet hennes, og som betyr min sol på arabisk). Hun flyttet inn hos meg for ett par uker siden etter å ha bodd hos sin e

Velkommen til oss lille Midas <3 

Nå var det tid for å endre trådtittel og presentere vårt kommende familiemedlem Flickerin Flames First Crush  Vi får en nydelig jaktgoldenvalp fra Flickerin Flames den første uken i  juli. Vi planlegg

Posted Images

1 time siden, Monikawt skrev:

Spennende med valp! :D 

ooog, jeg ble nysgjerrig.. Hvor i Hakadal var dere på telttur (for leenge siden)? :P 

Vi er mye i hakadal, samboeren min er oppvokst der :) nyleiligheten vår er i Åneby.

Den teltturen var ved Nordvann :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, JulieJ skrev:

Vi er mye i hakadal, samboeren min er oppvokst der :) nyleiligheten vår er i Åneby.

Den teltturen var ved Nordvann :)

Åå, sånn å forstå :ahappy: 

så veldig fint ut der! Er det fine dagsturer i området der? 

Edit: gjerne der det ikke er så mye folk og hunder :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Monikawt skrev:

Åå, sånn å forstå :ahappy: 

så veldig fint ut der! Er det fine dagsturer i området der? 

Edit: gjerne der det ikke er så mye folk og hunder :) 

Ja, helt fantastisk- og vi møter svært sjeldent noen! Elnes, og oppover til Elvann er kjempefint. Masse stiforgreminger og uendelige muligheter :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
1 time siden, rosinbolle skrev:

Åh, så søt!! ❤❤ 

 

50 minutter siden, Malamuten skrev:

Nydelig :D Gratulerer! 

 

40 minutter siden, LØJ skrev:

Gratulerer med herlig sjarmør:wub:

 

31 minutter siden, Nathalie98 skrev:

Så søt! :wub:

Tusen takk <3 han er helt perfekt og alt vi ønsket oss :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Her kommer en liten oppdatering :)

Midas har vært hos oss i 2,5 uker, og så langt har han bevist å være alt vi ønsket og håpte på <3 Hundene kommer godt overens, og Shamsi (som er en særdeles forsiktig terv) har vokst i storesøsterrollen, og passer godt på minsten :wub:

Vi har begynt å jobbe med noen få ting, derav kontakt, innkalling, sitt, bli og bakpartskontroll, og han tar alt på strak arm. Nå gleder jeg meg skikkelig til å begynne på kurs med han :D

Vi har begynt hjemmealene treningen, og i dag gikk jeg fra hundene i 20min, uten et pip. Når jeg kom inn igjen hadde begge lagt seg ned med hver sin leke, så dette lover godt. 

Ellers er det mye lyd i han :P. Uansett om han er veldig glad eller veldig frustrert så vil han gjerne snakke om det. Men, han skrur av nesten umiddelbart når han ikke får noe respons, så jeg tror ikke det er så mye at det blir et problem. 

Han var 5, 8 kg når vi hentet han- i dag var han 7,7 kg. Jeg syns han har strukket seg mye. 

Nå gleder vi oss til å flytte inn i nytt hus neste søndag, slik at de får mer boltringsplass. Mye å glede seg til !! :drool:

20160712_193912.jpg

20160718_212903.jpg

bolig_åneby.jpg

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Minsten vokser kjempefort og har blitt hele 4 måneder. Samtidig føles det som han alltid har bodd hos oss, det må da ha vært fryktelig stille uten? :P

Vi er i gang med "Fra valp til stjerne"-kurs hos CATCH, et kjempebra kurs. Midas lærer fort, er lett å motivere og viser mange gode kvaliteter. Jeg gleder meg veldig til fortsettelsen :D

20160831_200403.jpg

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...