Gå til innhold
Hundesonen.no

Nytt hundeutstyr selges + noe brukt/demo


Recommended Posts

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Send meg en PM med adressen din så fikser vi det De er greie i størrelsen. Jeg bruker M og bruker også M i andre klær så Ønsker du jakke og halsbånd så send meg en PM med adressen det skal til

Kan gå ned å prøve den etterpå selv og ta noen mål hvis du vil Ja etter å ha målt nå så er 45 når det er stramt Da holder jeg av fleecen til jeg har lett en gang til

Vil gjerne heller ha Nonstop halstrup i rødt (strl 55) enn Gresshoppa. Så får vi se om Arraken passer ^^

Posted Images

Hvordan er sporselene til non stop i str i forhold til nomeselene?

Har rett og slett ingen ide for jeg har aldri hatt inne nomeselene. Men hvis det kan hjelpe så kan jeg måle halsen?

Får ikke oppdatert oppsamlingsinnlegget lengre oppe her men det er kun 2 redningsvester igjen. 1 i str 7 og 1 i str 8 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine har ikke samme str. i sporsele og nomesele. Det er også forskjell på den gamle og den nye sporselen, den nye virker større.

Ikke si sånn da :P Nora til Irene bruker str 5 og har en str mindre enn mine i Hurtta. @Arielle, er disse selene av den nye eller eldre modellen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er sporselene også solgt...

Har en baggen x2 strikk og en hurtigutløser med svivel hvis noen er interessert.

Har også en haug med "sykkelseler" fra kennel og breeders. Noen sånne gule refleksseler og en haug av de vanlige. Er noen interessert i sånne seler så send en PM for jeg må ha mål at hunden fra ene siden over bryst og til andre siden for å sjekke om jeg har noe som kan passe siden størrelsene disse selen er oppgitt som er helt håpløse :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Da er sporselene også solgt...

Har en baggen x2 strikk og en hurtigutløser med svivel hvis noen er interessert.

Har også en haug med "sykkelseler" fra kennel og breeders. Noen sånne gule refleksseler og en haug av de vanlige. Er noen interessert i sånne seler så send en PM for jeg må ha mål at hunden fra ene siden over bryst og til andre siden for å sjekke om jeg har noe som kan passe siden størrelsene disse selen er oppgitt som er helt håpløse :icon_confused:

Er de elee snne som går tvers over i front?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er sporselene også solgt...

Har en baggen x2 strikk og en hurtigutløser med svivel hvis noen er interessert.

Har også en haug med "sykkelseler" fra kennel og breeders. Noen sånne gule refleksseler og en haug av de vanlige. Er noen interessert i sånne seler så send en PM for jeg må ha mål at hunden fra ene siden over bryst og til andre siden for å sjekke om jeg har noe som kan passe siden størrelsene disse selen er oppgitt som er helt håpløse :icon_confused:

Jeg vil ha hurtigutløser med svivel :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er de elee snne som går tvers over i front?

Ja det er det. :)

Høres ut som brystseler ja. Har du bilder av de? Hvor mye er det per sele? Sele er forbruksvarer her :P Kan sende deg PM med mål etter jobb i dag :)

Jepp stemmer det :) Skal få tatt bilder av de og legge ut her :)

Jeg vil ha hurtigutløser med svivel :-D

Send meg PM med adressen din så får jeg den avgårde med resten i dag :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er de ulike sykkelsene/brystelene jeg har. Breeders sine er kun for små/mellomstore hunder igjen av. refleksselene er det noen små og noen store igjen og kennelselene er det kun store.

refleksseler

post-2805-0-44327100-1436884139.jpg

har også disse selen hvis andre er interssert:

kun blå. Kennelsine

post-2805-0-11476600-1436884342.jpg

Har svarte, grønne og blå. breeders sine

post-2805-0-27939500-1436884378.jpg

Endret av Arielle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er mål av brystreimen på selene. Det er målt fra der brystreimen går over til bukreim og helt rundt til der brystreimen treffer bukreimen igjen så med andre ord du må måle hunden rundt brystkassen og se om noen av målene passer sånn at selen ikke havner for langt bak og heller ikke for nærme albuene.

De gule selene:

1stykk 29,5cm

2stykk 34cm

2stykk 45,5cm

2stykk 49cm

Kennel selene:

1stykk 49,5cm

1stykk 52,5cm

2stykk 56cm

Breeders sine:

helsvarte:

1stykk 25,5cm

svarte med mørkeblå polstring:

2stykk 27cm

1stykk 30cm

grønn: 1stykk 30cm

kongeblå: 1stykk 27cm

Så har gresshoppa sele som er helt like breeders sine og er helsvarte: 1stykk 31,5cm og 1 stykk 37cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, det var rask og god service! Selene ble sendt i går og lå i postkassa i dag. Jeg sjekket selvfølgelig ikke postkassa før vi gikk tur, for jeg trodde ikke de kom til å være her før i morgen eller på lørdag. Og de passa perfekt. Jeg vil si at den gamle modellen av sporselen er bittelitt mindre i størrelsen enn nomeselen, men det er ikke mye, det kan være formen på selen som lurer meg også, og at den er helt lik i halsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne ha kjettingstrup til App, han er ca 56-57 cm rundt halsen.

Da må han gjerna ha 65? Sånn at du får den over hode tenker jeg :) Send meg i så fall en pm med adressen så skal jeg sende til deg :)

Herregud, det var rask og god service! Selene ble sendt i går og lå i postkassa i dag. Jeg sjekket selvfølgelig ikke postkassa før vi gikk tur, for jeg trodde ikke de kom til å være her før i morgen eller på lørdag. Og de passa perfekt. Jeg vil si at den gamle modellen av sporselen er bittelitt mindre i størrelsen enn nomeselen, men det er ikke mye, det kan være formen på selen som lurer meg også, og at den er helt lik i halsen.

Ja må nok takke posten for det :) Ble levert inn i går før posten blir videresendt da. Blir videresendt fra byen her kl 15 så de kan jobbe raskt hvis de vil :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Herregud, det var rask og god service! Selene ble sendt i går og lå i postkassa i dag. Jeg sjekket selvfølgelig ikke postkassa før vi gikk tur, for jeg trodde ikke de kom til å være her før i morgen eller på lørdag. Og de passa perfekt. Jeg vil si at den gamle modellen av sporselen er bittelitt mindre i størrelsen enn nomeselen, men det er ikke mye, det kan være formen på selen som lurer meg også, og at den er helt lik i halsen.

Enig med du. Vi fikk flytevestene i dag. Hadde opprinnelig planlagt å prøve de i vannet i dag, men pga litt uheldige omstendigheter ble det utsatt. Men de passet på hundene ihvertfall. Meget fornøyd!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...