Gå til innhold
Hundesonen.no

"Din hund" og "Din hund fortsetter" - noen som skal selge?


Recommended Posts

Er det noen som skal selge bøkene "Din hund" og "Din hund fortsetter" av Sven Järverud og Gunvor af Klinteberg Järverud? Eller som vet hvor jeg kan få tak i bøkene?

Aller helst på norsk, er elendig i svensk... :icon_redface:

Viss du googler forfatternavn og boktittel finner du trolig forlaget og der kan du sikkert bestille eller få svar. Ellers har bibliotekene her i DK i alle fall en del hundebøker man kan låne, kanskje det kunne vært et alternatv for deg også dersomn det er sånn i norge også :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Viss du googler forfatternavn og boktittel finner du trolig forlaget og der kan du sikkert bestille eller få svar. Ellers har bibliotekene her i DK i alle fall en del hundebøker man kan låne, kanskje det kunne vært et alternatv for deg også dersomn det er sånn i norge også :ahappy:

Tror jeg har den ene boka man har ikke tid til å finne den før en uke etter påske så har du ikke fått tak i til da send meg pm så skal jeg leite

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Viss du googler forfatternavn og boktittel finner du trolig forlaget og der kan du sikkert bestille eller få svar. Ellers har bibliotekene her i DK i alle fall en del hundebøker man kan låne, kanskje det kunne vært et alternatv for deg også dersomn det er sånn i norge også :ahappy:

Har prøvd det også. Virket som at det var vanskelig å få tak i, men har ikke kontaktet forlaget direkte enda så det er fortsatt et alternativ. Ønsker ikke å låne på bibliotek da jeg liker å notere egne tanker i bøker jeg leser. Det er jo som oftest ikke så greit i biblioteksbøker. ;)

Tror jeg har den ene boka man har ikke tid til å finne den før en uke etter påske så har du ikke fått tak i til da send meg pm så skal jeg leite

Takk for tilbudet! Om jeg ikke klarer å finne den tar jeg kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...