Gå til innhold
Hundesonen.no

Skal kjøpe hundebok til mannen!


Jerait
 Share

Recommended Posts

Hei!

Har søkt her inne på forumet etter anbefalinger av hundebøker, men fant ingen anbefalinger som passet helt det jeg var ute etter.

Har tenkt at jeg og mannen skal lese samme bok (ev. bøker) før vi skaffer oss hund, og han er nok litt preget av å ha hatt gjeterhunder i familien før og gamle oppfatninger av hvordan hundehold skal være.

"Å klatre på rangstigen" og "vise hvem som er sjef" er nok setninger han har hørt mange ganger.

Han er helt med på at det ikke er et slikt hundehold vi skal ha, og er åpen for forandringen, og jeg synes det hadde vært fint om han fikk lese det i en bok vi begge kunne ha som utgangspunkt for hundeholdet, så vi slapp å diskutere etter hunden er i hus!

Er det noen som har et eller flere gode forslag? Gjerne bøker det er lett å få tak i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips, har sett på bøkene.

For at det ikke skal bli for mye på en gang bestiller jeg to bøker, en som ser ut som går litt mer på adferd, og da har jeg valgt "kulturkollisjonen", og så en som går mer på trening og da står det mellom "kontakt" av Eva Bodfaldt og 100% positiv hverdagslydighet av Arne Aarrestad, noen som har lest dem? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...