Gå til innhold
Hundesonen.no

rally nybegynnerspørsmål


Mincha
 Share

Recommended Posts

Man kan velge om man vil rykke rett opp i neste klasse ved direkte opprykk, eller holde seg i klassen for å få 3 x 1. premiering og mellomtittel :)

For eksempel om Keo får 198p sitt første stevne i klasse 1, og dermed direkte opprykk, så kan jeg velge å gå to stevner til og innkassere resten av førstepremiene som trengs for tittel - eller gå direkte opp i klasse 2 uten å kvalifisere oss til tittel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn ja! Tenkte direkte opprykk var slik at en måtte opp, jeg. Uff..

Ved 3 × 1. Premiering uten direkte opprykk, tilsier det også opprykk?

Hvis man velger å holde seg i en kl for å få mellomtittel,men ombestemmer seg underveis, gjelder fremdeles den direkte opprykken?

Sikkert dumme spørsmål, dette ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få opprykk på to måter. Enten 3x 1. premie, eller direkte opprykk. Du kan selv velge når du vil benytte deg av opprykket etter dette. Du kan fortsette i samme klasse resten av livet om du vil. Men så fort du har startet i neste klasse så kan du ikke gå tilbake igjen.

For å få mellomtittel så må du bli i klassen til du har fått 3x 1. premie, som det sies over her. Om du har et direkte opprykk og bestemmer deg for å bruke det før du har fått den 3. premien så er det helt greit, da får du bare ikke mellomtittelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble jeg mye klokere,og dette ble jo plutselig veldig logisk :-)

Det er slutt på å kunne gi belønning i form av godbiter i kl 1?

Ja, RL1 er en offisiell klasse. Godbiter og leker må bli igjen på utsiden av ringen, i henhold til regelverket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...