Gå til innhold
Hundesonen.no

Mia -vår Great Japanese Dog


Bee
 Share

Recommended Posts

Mia er vår store stolthet og helt objektivt sett verdens peneste GJD :P Hadde lyst til å vise henne frem. Huner akkurat rundet 5 mnd nå -nesten 30 kg og 56 cm, så dette blir en stor kosebamse :D

Er det flere her inne med samme rase?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en GJD før. :D Herlig rase. :P Mia var nydelig.

Ja, ikke sant -Vi er veldig fornøyd med rasevalget denne gangen :P Du som har hatt GJD før...hadde du priveligeet med å se hunden med lukket munn inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen versjon av min favoritt,men mentaliteten blir nok ikke forandret nei..og den er minst like fin!!!

Digger disse bjørnehundene...*kysse på* :)

Cane Corso er ikke så verst de heller. :D

Har du Akita selv kanskje? De har slike herlige fjes!

Vi har alltid vært frelst for "amstaff" *lat* Hadde enn hannhund tidligere, samt en husky. Denne gangen så vi etter en hund med de kvalitetene som vi syntes var de beste i disse rasene og landet på GJD. Har ikke angret et sekund :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mia er vår store stolthet og helt objektivt sett verdens peneste GJD :P Hadde lyst til å vise henne frem. Huner akkurat rundet 5 mnd nå -nesten 30 kg og 56 cm, så dette blir en stor kosebamse ;)

Er det flere her inne med samme rase?

Mia er prikklikk en GJD vi hadde for mange år siden - Bamse het han. Pr. i dag har jeg en mix mellom akita og malamute, så jeg er l i t t innom rasen i alle fall... :P

Mia er i alle fall nydelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mia er prikklikk en GJD vi hadde for mange år siden - Bamse het han. Pr. i dag har jeg en mix mellom akita og malamute, så jeg er l i t t innom rasen i alle fall... :P

Mia er i alle fall nydelig!

Takk :P

Regner med at hunden du har nå er den i avartaren din!? Fin hund i så fall :P Artig blanding;) Har han aktivitetsnivået til en akita lr malamute da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at hunden du har nå er den i avartaren din!? Fin hund i så fall :P Artig blanding;) Har han aktivitetsnivået til en akita lr malamute da?

Hun har fått litt av begge rasene - begge er kjent for sterk flokktilhørighet og tildels vokting. Aika er også veeeeldig glad i barn og familiens katter (som både malamuter og akitaer gjerne er). Lett på foten og uhyggelig sprek - jeg tror nok hun har mest av malamuten her uten at jeg skal være påståelig :P . For Bamse var litt "laid-back" av seg om du skjønner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 years later...

For en nydelig hund! Akitaer er så utrolig flotte!

Så nettopp en film basert på en sann historie om en kjent japansk akita som heter hachiko-a dogs tale (med Richard Gere). Kjempefin film! Hvis noen ikke har sett denså anbefales den på det varmeste :w00t:

Tråden er fra 2006 ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...