Gå til innhold
Hundesonen.no

Bønes???


Zeagle

Recommended Posts

jeg skal stille hunder på søndagen på bønes,

da skal vi prøve å få certet på Aiwa så blir hun NUCH, :oops: det er jo låv å håpe :oops: .

får vi cert på Småen der så vil hun også bli NUCH men det er heller tvilsomt at vi får for hun har litt lite pels nå, hadde jo håpet å få opp litt pels på henne til nkk`en på bønes da men det begynner å se litt dårlig ut for akkurat det. :oops: litt shipt det da men har jo meldt på på OS også så får vi se om vi kan klare å plukke et cert der i stedet, hvis hun ikke da har fått løpetid, for da blir hun sendt til Karmøy ffor nå skal hun også få sjangsen til å bli mor.

håper engentlig at hun har begynnt på løpetiden til bønes for da kunne de som har hannhunden bare fått han med seg hjem for de også skal der, men uansett så skal no eg se om eg får tatt noen ordentlige bilder av den vordne far til de håpefulle valpene som det kanskje blir noe av. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fått fremmøte tid kl 10 med Aiwa på søndagen og hun er den eneste Samojeden som er påmeldt :) , så det skal bli spennede å se om vi får en streng dommer eller om hun liker hunden vår. 8)

Med Småen så har vi fått fremmøte kl 11 og det er 13 påmeldte japanere så der blir det nokk lit mere acktion i leiren for de fleste som er påmeldt der er sikkert på alder med hverandre hvis jeg tar helt rett. :wink:

Så det blir en spennede søndag det ja. :wink::) 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for det:) står det hvor mange som skal være med i unghundklassen? og navn?? Ramocos lonely manfred man=?=

Nope :D Det står ikke.

Man kan ikke de det før man kjøper utstillingskatalogen på utstillingsdagen.

Det står bare hvor mange chihuahua'er som skal være med i alt.

korthår: 5 påmeldt

langhår: 8 påmeldt

Benedicte 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he.. tror vi hadde blitt utledd i lydighet:)han er vel snart 8 mnd:)får forandre underskriften min:)

Nei tenk så tøft å komme med chihuahua i LP og faktisk VINNE :D

Dødskult!

Jeg har lyst og begynne i lydighet med min når jeg får penger til det :oops: :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aiwa har akkurat vært i midten av løpetiden så hun er over det værste til utstillingen heldighvis, hun og tinka har begge to hatt løpetid, på et eller annet merkelig hvis så begynner de alltid å løpe med en ukes mellomrom så de har alltid løpetid samtidig mens småen ikke bryr seg om de andre så nå er vi spennt på når hun begynner med sin løpetid.

det er jo hun og aiwa som skal stilles på bønes. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aiwa har akkurat vært i midten av løpetiden så hun er over det værste til utstillingen heldighvis, hun og tinka har begge to hatt løpetid, på et eller annet merkelig hvis så begynner de alltid å løpe med en ukes mellomrom så de har alltid løpetid samtidig mens småen ikke bryr seg om de andre så nå er vi spennt på når hun begynner med sin løpetid.

det er jo hun og aiwa som skal stilles på bønes. :wink:

Åhh:) Hvilken rase er de to du skal stille da? Så kan jo jeg titte litt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann alle

hvordan gikk det for dere som var på bønes da???

kjempe spent :D

Lillegutt gjore det kjempe bra for og være den første utstillingen våres,og så er han bare 9 måneder også :D

her er resultate hanses.......jk,jkk,hp,vk2,ck og bhk2 :D

Vi er kjempe fornøyde begge 2 og synes dette var veldig gøyt,så dette skal vi difinetivt gjøre igjen SNAAAAAAART :D

klem fra Helen&Lillegutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cita fikk bare rød sløyfe og rett ut :D Vi som hadde håpet på CK!!! :D

I jh lørdag stilte jeg Guro's saluki (kuen, som vi kaller henne :D ), og ble ikke plassert.

På søndag i jh stilte jeg en helt fremmed basenji (vicita's Fancy Face). Vi ble blandt de 7 beste, men kom ikke lengre :D

Så det eneste som var SKIKKELIG bra med helgen, var at Zolla fikk CACIB og ronya fikk cert!!!!! :wink::wink:

Møtte også kullsøsteren til Balder :D:P:D:D:D:D Det var kjempeflott å hilse på henne, siden min egen Balder er borte :D:D

Litt trist også....

Benedicte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...