Gå til innhold
Hundesonen.no

Tips til leker


Recommended Posts

Her går det hardt for seg med leker. Kosedyr blir det fort hull i og tømt for "innmat", tau blir dratt i stykker tråd for tråd og myke plastikk-leker blir også dissekert i små deler relativt fort. Så de fineste lekene som vi bruker i trening blir lagt bort og funnet frem når vi skal trene med lek som belønning. Det er forsåvidt greit så vi opprettholder spenningen rundt disse lekene..

Spørsmålet mitt er om dere har noen tips til leker som dere har erfart at er populære, som også tåler en støyt? Det er snakk om en JRT som er liten av størrelse, så leka behøver ikke være diger :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Europris har i alle fall et par fra West Paw Design som holder. Staffen og Dogoen klarte å ødelegge den ene etter diverse forsøk, men den andre har de enda ikke klart å ødelegge. Svart kong derimot, den ekstreme varianten, var ikke vanskelig å ødelegge...

Ellers, masse billige leker som ikke er så farlige å ødelegge ;)

https://www.westpawdesign.com/dogs/dog-toys/zogoflex-dog-toys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegutten her er så lite kresen han, at pappbiter, tomme tørkeruller, kvister - alt slikt er kjempegøy. Kastes jo bare når han er ferdig.

Har ingen erfaring med holdbare leker, da han hittil nesten ikke har ødelagt noenting, bortsett fra pipeballer som tygges opp. Men hvis hunden din ødelegger absolutt alt, ville jeg kanskje bare kjøpt/laget masse billige leker, som bare kan kastes når han er ferdig med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Westpay produktene fra Europris er ikke bare holdbare, de er fri for BPA og ftalater i tillegg :) Nå er ikke min ekstrem til å ødelegge, så akkurat den biten kan jeg ikke garantere, men om bikkja skal tygge mye på leken er det jo greit man vet hva de tygger i seg. WestPaw er i alle fall et selskap som skriver om slikt på hjemmesidene sine, er ikke mange som gjør det.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...