Gå til innhold
Hundesonen.no

En søndag på Bergly


Betty
 Share

Recommended Posts

Jeg fikk rulla meg ut av senga litt over 10 en gang, og tok med hundene ut på morgenlufting rundt 10:30. Det blåste litt. :P1035.jpg

11:30: Planen for dagen var jakttrening og pølsegrilling, så jeg pakket ned mat og drikke. Laget også banan med sjokoladebiter og rullet i folie. Godt å varme på bålet!

1126.jpg

12:30 var vi ute i skogen, og i gang med jakttreninga.

1240.jpg

13:40. Vi hadde selskap av oppdretterne til Decoy og deres to hunder, og Bris fikk jobbe sammen med yngstehunden deres Lycke (den andre hunden deres er straks 13 år og helt døv så hun var bare med for å tigge pølse :P ).

1338-e1425302172795.jpg

14:30 - TJ og pensjonisten kom også en tur (skogen ligger bare 5-600 meter hjemmefra :P ). Decoy syns vi var grådige med pølsene, og at det var dårlig gjort at han hverken fikk grave seg til Kina eller spise opp pølsepinnene. Kjedelig altså! Fornøyd etterpå da, da hele gjengen fikk frese løs sammen.

1419-e1425302445582.jpg

15:30: kjeks og cola zero, og strikking.

1530.jpg

16:30 og utover strikker jeg fortsatt, og ser på gamle serier

1647.jpg

17:40: middagslaging, og mens gryta putrer rydder jeg ut av oppvaskmaskinen

1748.jpg

En time etterpå slaskes det i sofaen igjen

1840.jpg

Rundt 20:00 kom vi oss ut på kveldstur i mørket

2010.jpg

Neste bildet ble ikke tatt før i 22-tiden, satt og strikka og kikka på tv-serie fram til da. Fikk ferdig nattugla-sokken, men den var litt trang over vrista og litt kort i lengden. Litt i minste laget gitt, satser på den vier seg ut ved bruk! Og Bris har flata ut. :P

2200.jpg

23-ish ble siste bildet tatt, og jeg er i gang med hetta til en genser jeg egentlig skulle få ferdig i januar. :P Flyter litt "UFO"-er rundt her!

2317.jpg

Bergly er forøvrig navnet på småbruket vi bor på. :)

  • Like 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Var igrunn en søndag etter mitt hjerte, kunne klart meg uten så mye vind bare. :P

Bittelitt vind ja :lol: Fine hunder! Og den banansaken frisete til prøving. Pakker du den i folie med eller uten skal på?

Jeg har skall på, ellers ser jeg for meg det kan bli sølete, og så blir det lettere å holde den når det skal spises. Veldig god turdessert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buffy!!

Ja! :ahappy: Jeg har en årlig tradisjon hvor jeg ser alle sesonger av Buffy. Normalt sett er det sommeraktivitet, men arbeidsledige meg kjeder meg litt og har tjuvstarta. :P

Hihi, det første bildet :wub: bananen så kjempegod ut! Og du er flink til å strikke. Skulle ønske jeg var det, jeg trenger en Mariusgenser.

Takk!! :D En mariusgenser er ikke så vanskelig da. Om du føler skikkelig på at du trenger det så kan det ordnes med strikking på bestilling. Jeg elsker å strikke, men garn er jo så dyrt! Og en marius med rundfelling bruker jeg ikke så lang tid på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...