Gå til innhold
Hundesonen.no

ElisabethHH EFIT 1. mars


ElisabethHH
 Share

Recommended Posts

Etter fredag og lørdagens pakke- og flyttestyr ble det en svært bedagelig søndag i går. Med sånn ca. tidspunkter siden jeg ikke evner å følge med på klokka. :P

Bildene vil visst være skjeve når jeg har tatt dem med mobilen på høykant, sorry. Da vet jeg det til neste gang.


10:00 - Dagen starter, slipper hundene ut, og monterer stuebordet og legger ut teppet. Kommer på at det er EFIT-dag etter en halvtime.



11:00 - Frokost. Skjemmer meg bort med nugatti og ser på Simpsons. To hunder er meget interessert i den brødskiva..



12:00 - Ser på Friends med Bilbo.



13:00 - Pakker ut klær... Bilbo ''hjelper til'' (er konstant veien for den skuffen jeg prøver å åpne).



14:00 - Ser litt på tv igjen. Foreløpig et must å ha ullpledd, hele huset er fortsatt iskaldt.



15:00 - Drar med meg samboer og hunder for å prøve å finne kyststien. Gikk oss bort. Begge veier.



16:00 - Glemte at det ville være søndag i dag, ingen åpne butikker. Da ble det pizza til middag.



17:00 - Fortsetter å fikse ting i huset. Får satt mine handy man-egenskaper på prøve under montering av knagger.



18:00 - Fortsetter å rydde, pakke ut og montere. Fått opp ett bilde på veggen, mangler 2-3 til.



19:00 - Begynner å se på The Watch med is, potetgull og kjeks. Det er jo helg. :lol:



20:00 - Har falt ut av filmen, var ikke så bra. Forsøker å finne ut hvor jeg skal gå på tur dagen etter og finner ut at kystlinjen faktisk ikke går langs kysten (hele tiden)! Ikke rart vi gikk oss bort da.



21:00 - Hjelper samboer med å sette opp hylle i gangen. Er så utrolig glad for at jeg ikke er alene når jeg skal montere IKEA-greier, er vanskelig jo. :P



22:00 - Tar med hundene ut i hagen, leker og trener litt. Umulig å ta bilde uten blits, med blits ble alt hvitt...



23:00 - Straks hjemme fra kveldsrunden. Er så forelsket i vårt gamle, lille hus!




Så glemte jeg å ta bilder, men var ikke noe mer spennende enn dusjing, oppvask og å gjøre oss klare for senga. Og så var dagen over. :)




  • Like 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig :) Nei, kyststi går ikke langs strandkanten hele tiden. Grunneierrett osv gjør det dessverre umulig.. Hvor langs kyststien er dette? (jobber med kyststi, derfor nysgjerrig)

Visste for så vidt dèt, trodde bare det ville være nærmere kanskje, veien starter visst nesten rett ved vårt hus :) Oksval!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...