Gå til innhold
Hundesonen.no

Mirai og Fant, whippet og ulvehund.


Mirai
 Share

Recommended Posts

I går hentet vi vårt lille knøtt i Älvdalen i Sverige, fra kennel Nemaz Problemaz :) . Egentlig skulle vi ha whippet neste sommer, men så plutselig var tidspunktet perfekt nå pga. en lengre sykemelding.

The Whippet Archives-stamtavle. Oppdretter sitt kullalbum på Facebook, med bilder av mor og far.

Hun er født 27. desember 2014 og er den minste valpen i kullet. Akkurat nå veier hun rett under 3 kg. Mamma Milla veier 10,5-11 kg så vi regner med at Mirai ikke blir så stor heller. Navnet hennes er japansk og betyr "fremtiden".

Vi sov hos pappa i Hamar på veien hjem og var veldig slitne alle tre da dagen var omme, etter å ha kjørt 6 timer fra Tønsberg og så tre timer tilbake fra Sverige. Vi så fire elg på veien, ny rekord for min del.

2015-02-27%2019.25.03.jpg

IMG_20150228_111158.jpg

Vanskelig å ikke tafse på henne hele tiden..

Innom mamma på vei hjem idag og hilste på onkel Fant, som bare skulle slurpe på henne! Hun ville leke men han ville bare sleike og sikle.

10986689_10153149427737813_1805559743099

Hufsa skjønte ikke at det var en hund, holdt på å le meg ihjel :lol: . Hun så ut som hun hadde vært med på noe ekkelt og forferdelig da hun plutselig innså hva som lå ved siden av seg.

1553520_10153149148667813_86649570696676

Nå sover hun ved siden av meg i sofaen.. i morgen skal vi i 50-årsbursdag! Pangstart.

Bilde%20tatt%2028.02.15%20kl.%2020.51.jp

  • Like 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 412
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

I går hentet vi vårt lille knøtt i Älvdalen i Sverige, fra kennel Nemaz Problemaz . Egentlig skulle vi ha whippet neste sommer, men så plutselig var tidspunktet perfekt nå pga. en lengre sykemelding.

Bare fordi de er søte :

Kom til å tenke på at jeg skriver jo ikke så mye om de to raringene, jeg legger nesten bare ut bilder  .  For tiden holder jeg på med "prosjekt klippe klørne til Fant". Han har litt lange klør, men så

Posted Images

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...