Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Kristiansand


SandyEyeCandy
 Share

Recommended Posts

Noen som har link til PM? Kan ikke se at den er lagt ut hos NKK enda.

Ligger i innlegg 3 i tråden.

Ellers så kan man undre seg over de lave påmeldingstallene. Salt/pepper dverg er normalt en rase med gode påmeldingstall, og der er det ingen påmeldte. 2 svarte er også kun en brøkdel av hva som er vanlig på NKK-utstillinger. Det er vel knapt 1000 hunder totalt hele helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger i innlegg 3 i tråden.

Ellers så kan man undre seg over de lave påmeldingstallene. Salt/pepper dverg er normalt en rase med gode påmeldingstall, og der er det ingen påmeldte. 2 svarte er også kun en brøkdel av hva som er vanlig på NKK-utstillinger. Det er vel knapt 1000 hunder totalt hele helgen.

Utstillingsansvarlige i vår klubb tror det har med påmeldingen til EDS å gjøre, at folk ikke har råd til å melde på alt lenger siden EDS er så dyrt, og fristene har gått ut omtrent samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mona er der også :yes::icon_suspicious::D

:stalker::lol:

Ellers så kan man undre seg over de lave påmeldingstallene. Salt/pepper dverg er normalt en rase med gode påmeldingstall, og der er det ingen påmeldte. 2 svarte er også kun en brøkdel av hva som er vanlig på NKK-utstillinger. Det er vel knapt 1000 hunder totalt hele helgen.

Jeg hørte noen fortelle at i hvert fall en representant fra en av klubbene som stilte forslag om fullcerting angret veldig på at de ble med på dette og nevnte at det kom til å bli omkamp på det på neste RS.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne gangen har ikke NKK sendt ut mail om at fristen gikk ut slik som de alltid gjør. Jeg meldte på på forlenget frist fordi jeg uansett skal dit. Det er under halvparten så mange DP som det var i Bø, og det er bedre dommer :shocked:

Jeg fikk mail om fristen, i alle fall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...