Gå til innhold
Hundesonen.no

Imagine That sitt B-kull


Synnikken
 Share

Recommended Posts

Ja, da er det vel påtide med en kulltråd :)

Jeg skal nå ha mitt siste kull på Lotta. Hun heter så fint Pugbully Dixie Chick, hun har StorCert og Cacib, samt ett lite cert. Så jeg håper på å kunne hente hjem det siste certet utpå våren når hun er tilbake i toppform igjen. :)

Lottisen er PL Fri og PDE: N/N

Hannhunden jeg har valgt er fra samme kennel som Lotta, han heter Pugbully Peppermint Licorice "Emilio". En sort hannhund jeg har på deleier med oppdretter. Han er sparsomt stilt, men har flere CK og reserveCert fra NKK rogaland ifjor.

Han er PL Fri og er enten N/S eller N/N mtp PDE.

Hadde to parringer i romjulen og hun har termin nå til helgen igjen 28feb/1mars. Var og tok røntgen av henne i uken som var og der teller vi klart og tydelig fem valper, kanskje en sjette også. Så da er det bare å vente å se hva som skjer.

Hun er på dag 57/58 i skrivende stund, og tempen er påvei ned virker det som, hun kaver litt, peser og ligger ikke i ro lengre enn maks 20 minutter og virker til å ha ubehag.

Ved hennes to forrige kull har hun født alle valpene uten problem så jeg håper og tror dette skjer ved dette kullet også. :)

10610612_10155138436220161_8285229907169

10980746_10155135595860161_4340006708704

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 151
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Melken er påplass

To stk født!! Fawn jente 171 g sort hannhund 184 gram. Født med 10 min mellomrom

Hun har lagt seg til å sove. så tror nok hun er ferdig nå Tre gutter og tre jenter

Lykke til med fødsel!

Hva kalles egentlig de lyse på mops?

Samme fargen (genetisk sett) heter jo så mye ulikt fra rase til rase...

Takktakk! De lyse kalles fawn. :) er råspent på antall og farger! @Pippin&Symra hvis du har rett blir jeg ikke lei meg ;D ;D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...