Gå til innhold
Hundesonen.no

Agilityuken 2015!


maysofie
 Share

Recommended Posts

Guest Christine

Jeg er påmeldt med Vegas. Skal konkurrere alle mulige dager i ag og hopp, samt åpen torsdag og fredag(kvalik til junior-nm på lørdag).

Kjører bil nedover og har bestilt overnatting på vandrehjemmet rett ved banen. Mulig vi avbestiller og leier hus i nærheten istedenfor, får se.

Gleder meg ihvertfall enormt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører bil nedover og har bestilt overnatting på vandrehjemmet rett ved banen. Mulig vi avbestiller og leier hus i nærheten istedenfor, får se.

jeg bor på hotellet,

Dere som har bestilt hytte/hotell/vandrerhjem osv ved flyparken, har noen orket å sende over noe priser (i tilfelle, rottefelle, musefelle det er eller blir noe ledig)? :flowers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Dere som har bestilt hytte/hotell/vandrerhjem osv ved flyparken, har noen orket å sende over noe priser (i tilfelle, rottefelle, musefelle det er eller blir noe ledig)? :flowers:

Vi betaler 350kr per person per døgn på vandrehjemmet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har snust litt på det, men jeg tror det blir litt langt for at jeg gidder å kjøre dit i år. Kanskje neste år :)

Tidligere har de ikke arrangert hvert år, men annet hvert år.

Krysser fingrene for at det er tilbake i Stavanger i 2017, jeg og synes Lista ble skrekkelig langt å kjøre. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våre 2 hunder er påmeldt i åpen,agility og hopp alle dager. Tolleren i klasse 3 og Aussien i klasse 1 ah og 2 hopp. Vi har leid en enebolig i Lyngdal. Vi kommer dit lørdagen før og reiser hjemover søndagen etter stevnet. Vi kjører bil og har med oss datteren vår på 2 år. Vi har også med oss en valp på 5 mnd. Vi gleder oss!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påmeldingsfristen er i dag! :flowers:


Vi har meldt på og fått oss bosted! :ahappy:
Vi skal, sammen med handler, venninne og eier av halvsøster til Keo bo ved Kvåstundet i hytte, 50min fra stevneplassen i håp om litt ro, de har enda ledige hytter. Vi kjører ned fra Vestfold/Telemark og er en dag tidlig der nede, vi har plass til to til på lasset fordelt på to biler om noen føler for det! Handler, venninne og jeg kjører stasjonsvogn (5-seters) og sistemann Caravelle(?)(3-seters). Keos kullsøster i Sveits er påmeldt, så jeg gleder meg grufult til å treffe dem!

Det blir ikke fult kjør på nybegynneren i klasse 1, bare nesten, så slik ser dagene til Keo ut:
Søndag - Ag, hopp, åpen
Mandag - hopp
Tirsdag - Ag, hopp, åpen
Torsdag - Ag, hopp, åpen (Jr NM)
Fredag - Hopp (med meg som handler), åpen (Jr NM)
Lørdag - Ag, hopp

Vi gleder oss veldig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dobbelpost, for enkelthetes del.

Når jeg går inn på bookings på hunden på AgiPro, så er ikke påmeldingene registrert, slik som hos flere andre hunder. Når jeg går inn på MyOrders så står påmeldingene med Status: Processing. Jeg har trykket Confirm på alle og fått e-post om at det er registrert. Burde jeg være bekymret for at de ikke er gått gjennom, eller bare vente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Dobbelpost, for enkelthetes del.

Når jeg går inn på bookings på hunden på AgiPro, så er ikke påmeldingene registrert, slik som hos flere andre hunder. Når jeg går inn på MyOrders så står påmeldingene med Status: Processing. Jeg har trykket Confirm på alle og fått e-post om at det er registrert. Burde jeg være bekymret for at de ikke er gått gjennom, eller bare vente?

Spør på facebook, de er veldig flinke og kjappe på å svare på spørsmål :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Partay!

Fungert: Keo og jeg har bestemt oss for at hver eventuelle napp/feilfritt løp skal han få leke russisk rullett med godbit-/lekeavdelingen i nettbutikken deres :lol:

Kommer til å bli en gigastand der nede ;)

Jeg må ehm..faktisk trene litt med lani..fuck fuck :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer til å bli en gigastand der nede ;)

Jeg må ehm..faktisk trene litt med lani..**** **** :P

Keo og standen deres var ingen god match, måtte tviholde slik at han ikke hang seg fast i lekeveggen på søndag :aww::lol:

Kom å trene sammen med oss! Eller være med på Martinekurs :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som interessert er det faktisk bare 80 dager igjen :P

:frantics:

Keo og standen deres var ingen god match, måtte tviholde slik at han ikke hang seg fast i lekeveggen på søndag :aww::lol:

Kom å trene sammen med oss! Eller være med på Martinekurs :D

Har ikke råd til kurs, må bare få fingeren ut og trent jevnt :P
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Nå er påmeldingsavgiften kommet på mail, 1260kr ble det her :lol:

To offisielle løp per dag, pluss to åpen løp som kvalik til junior-NM? Bare tipper :lol:

Gleder meg utrolig mye! De beste løpene våre er åpen-løp da de som regel er på slutten av dagen, og banene mer kompliserte enn dagens klasse 1 baner. (Bare synd de ikke telles, for isåfall hadde vi hatt en del flere napp :aww:) Så håper det gjelder den uka også, så vi kanskje får gått finale på lørdag. Uansett om vi får vært med på finale, om vi får napp osv så blir det en knall uke med flotte folk, mye agility og gøy med bikkja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Jeg kommer nedover med en gjeng fra Stord (en kar fra Arendal skal også joine oss og møter oss der vi skal bo) :) Seks personer og syv hunder. Vi har leid en rorbu i Borshavn, ca. 3 km fra stevnet, med stor inngjerdet terrasse, sjø like nedenfor og matbutikk rett over veien - jeg er superklar for late kvelder med grilling, bading og kos! :D

Vi kjører i tre biler grunnet usikkerhet rundt når enkelte av oss drar hjem (jeg skal selvsagt være der hele uken!), og er på plass lørdag ettermiddag. Jeg og Killi starter i alle offisielle løp i kl. 2. Agilityuken blir vårt tredje stevne etter opprykket fra kl.1 så vi er ennå ferske, men håper på et napp eller to :) Gleder oss vilt!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer nedover med en gjeng fra Stord (en kar fra Arendal skal også joine oss og møter oss der vi skal bo) :) Seks personer og syv hunder. Vi har leid en rorbu i Borshavn, ca. 3 km fra stevnet, med stor inngjerdet terrasse, sjø like nedenfor og matbutikk rett over veien - jeg er superklar for late kvelder med grilling, bading og kos! :D

Vi kjører i tre biler grunnet usikkerhet rundt når enkelte av oss drar hjem (jeg skal selvsagt være der hele uken!), og er på plass lørdag ettermiddag. Jeg og Killi starter i alle offisielle løp i kl. 2. Agilityuken blir vårt tredje stevne etter opprykket fra kl.1 så vi er ennå ferske, men håper på et napp eller to :) Gleder oss vilt!

Åh, det hørtes koslig ut!

Vi er innleid på lista vandrerhjem. Eneste jeg/vi tenkte på når overnatting ble bestilt var at det var på selve stevneplassen.. Men i litt etterpåklokskap hadde det vært deilig med et lite avbrekk fra stevneplassen ila. dagen med uteplass til hunder - men det er nok litt for seint nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...