Gå til innhold
Hundesonen.no

Agilityuken 2015!


maysofie
 Share

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Èn uke før avreise så totalhavarerer bilen vår, selvfølgelig...

Om noen har, eller vet av noen som har, bil de kunne tenke seg til å låne bort den uka, skrik veldig gjerne ut!
Vi er fire stykker som reiser ned sammen, den andre bilen er bare toseter, men kan frakte hundene og baggasjen. Krav til bilen er ikke værre enn at den har forsikring som dekker førere fra 18/21 år og takler 'langturen' :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Pm korekturleses nå, og sendes straks ut. Startnummer får man ikke. Slik jeg forsto det så får man et skilt(nøkkelring etc?) ved innsjekk som gjelder som startnummer hele uken. Genialt :)

Sitter i syden atm og kommer hjem torsdags kveld. Blir ikke noe stress med ompakking når vi kjører et døgn etterpå :P Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooooog der endte bil nummer fire(!) på verksted, og turen vår ser mørkere og mørkere ut :lol:

Fortsatt, om noen har, eller kjenner noen som har en brukbar bil de kunne tenkt seg å låne ut, ta gjerne kontakt!

Får dere ikke leid bil da? Kjenner jeg blir litt lei meg på deres vegne om dere må avlyse turen, hvem kan gå glipp av agilityuken :frantics:

Og jeg er litt spent på disse taggsene vi må ha på, om vi må springe med de dinglende rundt halsen? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får dere ikke leid bil da? Kjenner jeg blir litt lei meg på deres vegne om dere må avlyse turen, hvem kan gå glipp av agilityuken :frantics:

Tre studentlommer som skal gå sammen om bilen, ingen av oss har satt av mer penger enn til drivstoff siden vi først i forrige uke endte i denne lille kinkige situasjonen. Hunden og handler kommer seg nedover med en venninne vi skal bo på hytte sammen med, men vi skulle gjerne vært der alle sammen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre studentlommer som skal gå sammen om bilen, ingen av oss har satt av mer penger enn til drivstoff siden vi først i forrige uke endte i denne lille kinkige situasjonen. Hunden og handler kommer seg nedover med en venninne vi skal bo på hytte sammen med, men vi skulle gjerne vært der alle sammen :(

Forhørt deg med lån av bil av foreldre, besteforeldre, tanter, onkler, søsken?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forhørt deg med lån av bil av foreldre, besteforeldre, tanter, onkler, søsken?

Nå bor jeg 1300km fra familien min, så er ikke så mange å ta tak i for min del, dessverre Men reisefølger har hørt med alle tenkelige, og skal ta enda en runde i morgen. Enten så er bilene opptatt, til reparasjon eller med forsikring for fører over 23år. Småstressa :lol:

Mammas bil var jo den vi skulle bruke, den totalhavarerte selvfølgelig, må bytte motor til 30k. Morro med gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Får dere ikke leid bil da? Kjenner jeg blir litt lei meg på deres vegne om dere må avlyse turen, hvem kan gå glipp av agilityuken :frantics:

Og jeg er litt spent på disse taggsene vi må ha på, om vi må springe med de dinglende rundt halsen? :P

Kan feste de i hundebåndet så det ligger i bøtta mens man løper :)

May Sofie - at en bil har forsikring for førere over 23 år er ingen krise. Det blir bare litt høyere egenandel OM ulykken skulle være ute:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå bor jeg 1300km fra familien min, så er ikke så mange å ta tak i for min del, dessverre Men reisefølger har hørt med alle tenkelige, og skal ta enda en runde i morgen. Enten så er bilene opptatt, til reparasjon eller med forsikring for fører over 23år. Småstressa :lol:

Mammas bil var jo den vi skulle bruke, den totalhavarerte selvfølgelig, må bytte motor til 30k. Morro med gøy!

Hos mitt forsikringsselskap er det ikke noe problem å endre forsikringen til å gjelde også folk under 23/25 år. For oss var det en telefon, og lillebroren min fikk kjøre bilen vår mens han passet bikkjer for oss når vi var på ferie. Det kostet ikke mer enn litt over 100,- tror jeg for den uken, og det var bare å endre tilbake igjen når vi kom hjem og han ikke skulle bruke bilen mer. Det kan jo være verdt å sjekke opp om de bilene med forsikring for fører over 23 år har noen slike løsninger? Håper dere finner ut av det og kommer dere avgårde - lykke til!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snilleste SiriEveline reddet turen med å la oss låne en av deres biler :D

Vi har ankommet, hilst på flere soniser og andre kjente (deriblant sveitserne som har Keos kullsøster Leeloo), satt opp telt ringside og sjekket inn på soveplass. Ingenting har gått som det skulle for denne turen, soveplassen hadde ikke fått med seg at vi hadde fire hunder, så da ble der selvfølgelig myyye kluss som ente i at ene reisefølget nå har valgt å sove bak i bilen sin hele uka. Men jaja.

Keo debuterer i morgen! Jeg er kjempespent, for sperringen mellom ringene er mildt sagt ikke-eksisterende, samt har han aldri måtte presere i et så heftig miljø. Men krysser fingrene for Keo og handler, dette kommer til å bli morro :ahappy:

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

For en knallstart på uka!! Feilfritt i begge hoppløpene, så i morgen starter vi fresh i klasse 2. Klassen er ikke ferdig enda så aner ikke plassering, men i går fikk vi 2.plass av 75 hunder :) Jeg er så innmari stolt av supersetteren min :heart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke store resultatene og melde sammenlagt :)

Men ble jo siste nappet i AG1. Kom oss igjennom et AG2 løp med 5feil (felt), resten er ikke så mye å snakke om.. Så har vi gått 2x feilfrie hoppløp med 4 og 8 plass, dermed ingen napp. :)

Kvalifiserte oss til junior NM, men fikk en suuur disk, hoppa et hinder jeg ikke var forbredt på feil vei.. (Vi var 7 små, 9 mellom og 5 store som kvalifiserte oss). :)

Valpis har kosa seg, været kunne vært en smule bedre og vært veldig hyggelig og hilset på Maysofie og Keo :D

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Vi har hatt en super uke :D

To løp med 5 feil, noen med flere, noen disk og 4 feilfrie løp, hvorav tre med napp. Vært blandt topp 10 i et av løpene hver dag, så det var gøy! Veldig fornøyd med hunden, som har stått på og jobbet godt i samtlige løp :ahappy:

Trivelig uke med masse trivelige folk også - så det har vært en vellykket uke på flere plan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...