Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpe/hundetreff i Bergen?


Emmie14
 Share

Recommended Posts

  • Svar 89
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Grunnet en avglemt forelesning må vi dessverre stå over idag. Kommer sterkere tilbake neste gang ? ha en fin tur dere!

Jeg vil gjerne være med på et treff en gang Gjerne et hvor vi kanskje kan trene noe også Lydighet, utstilling eller spor eller ett eller annet?

Søndager pleier det å samles noen(4-5) pinchere ihvertfall på Fantoft stavkirke. De pleier å være der rundt 11-12-13. Jeg har ikke vært der selv, men vet om en minipin som ofte er der, og han er ihver

Posted Images

Jeg er gjerne med neste gang om dere vil ha med en litt halvgal dalmatiner.. Med mindre han er for stor? :)

Det går fint for min del! Også er jo dalmatinera såå fine men det var kanskje ifht kvalpen du tenkte på størrelsen? Eg kan f eks mandag i 15-tida

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gjerne med neste gang om dere vil ha med en litt halvgal dalmatiner.. Med mindre han er for stor? :)

Bare å hive seg på vil jeg si :ahappy:

Det går fint for min del! Også er jo dalmatinera såå fine � men det var kanskje ifht kvalpen du tenkte på størrelsen? Eg kan f eks mandag i 15-tida �

Sent from my iPhone using Tapatalk

Solheimsvannet mandag kl 15? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går fint for min del! Også er jo dalmatinera såå fine � men det var kanskje ifht kvalpen du tenkte på størrelsen? Eg kan f eks mandag i 15-tida �

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hehe ja var str jeg tenkte på..

Nå så jeg ikke denne før nå! I dag blir litt vanskelig.. Nå er ikke småen helt I form heller, halter og litt slik...

Men vi er klar neste gang! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja var str jeg tenkte på..

Nå så jeg ikke denne før nå! I dag blir litt vanskelig.. Nå er ikke småen helt I form heller, halter og litt slik...

Men vi er klar neste gang! :D

Okei! Kjedelig med halting, håper det går fort over :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noken som vil møtes 16-1630 i dag? :) @tutle @Emmie14 @Cattn

Sent from my iPhone using Tapatalk

Å vi vil så gjerne!

Men pepper må holdes i ro pga skaden :( vet ikke med sikkerhet hva som er grunnen til at han halter heller. . Så må inn til røntgen på fredag om han ikke er blitt bedre til da :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å vi vil så gjerne!

Men pepper må holdes i ro pga skaden :( vet ikke med sikkerhet hva som er grunnen til at han halter heller. . Så må inn til røntgen på fredag om han ikke er blitt bedre til da :(

Ååå, ikkje bra håper ikkje det er noke ille og langvarig! God bedring! :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å vi vil så gjerne!

Men pepper må holdes i ro pga skaden :( vet ikke med sikkerhet hva som er grunnen til at han halter heller. . Så må inn til røntgen på fredag om han ikke er blitt bedre til da :(

Usj.. God bedring til flekken! :)

Noken som vil møtes 16-1630 i dag? :) @tutle @Emmie14 @Cattn

Sent from my iPhone using Tapatalk

Åh, så ikke dette før nå :( vært på skolen i hele dag. Til helgen kanskje? :)

Ikke jeg heller, hva med å møtes fredag? :) Kunne kanskje vært greit å unngå "rushtiden" som kan forekomme enkelte tider på dagen hvis mulig :ahappy:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj.. God bedring til flekken! :)

 

Ikke jeg heller, hva med å møtes fredag? :) Kunne kanskje vært greit å unngå "rushtiden" som kan forekomme enkelte tider på dagen hvis mulig :ahappy:

Eg kan fredag før 11, eller eg må vere heime ca 11. Så f eks 10-tiden, så må eg på skulen. Ellers blir det fredag etter 17 en gang for min del. Kan i helga også, men er nok litt færre folk på en kvardag ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg kan fredag før 11, eller eg må vere heime ca 11. Så f eks 10-tiden, så må eg på skulen. Ellers blir det fredag etter 17 en gang for min del. Kan i helga også, men er nok litt færre folk på en kvardag ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg har fri, så kan både fre, lør og søndag, men var der til litt ugunstig tid igår (18-19tiden) og da var det slitsom å gå der :P Myye traffikk, og enkelte hunder som ikke var så gode.. Også går det ann å gå ut andre veien enn vi gikk sist? (med "overgang"/"broen" der?) og da blir det plutselig litt mindre oversiktlig iforhold til at det kunne komme noen når som helst :P

I helgen er det sikkert rolig der tidligere om morgenen da, hvis det er det som kunne passet best? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fri, så kan både fre, lør og søndag, men var der til litt ugunstig tid igår (18-19tiden) og da var det slitsom å gå der :P Myye traffikk, og enkelte hunder som ikke var så gode.. Også går det ann å gå ut andre veien enn vi gikk sist? (med "overgang"/"broen" der?) og da blir det plutselig litt mindre oversiktlig iforhold til at det kunne komme noen når som helst :P

 

I helgen er det sikkert rolig der tidligere om morgenen da, hvis det er det som kunne passet best? :)

Ja, eg kan også i helga, og gjerne tidlig på dag! :)

Ikkje så kjekt det du opplevde nei. Eg bruker ikkje vere der så seint på dag, så har ikkje merka det :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan også tidlig på dagen i helgen

Kor tidlig? For min del ser det ut som det må vere veldig tidlig, 8-9-ish, skal på skulen 10 (snart deleksamen), så forstår om det blir litt tidlig for enkelte på en lørdag ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kor tidlig? For min del ser det ut som det må vere veldig tidlig, 8-9-ish, skal på skulen 10 (snart deleksamen), så forstår om det blir litt tidlig for enkelte på en lørdag ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Så lenge jeg vokner av alarmen skal det gå greit for min del :P

Edit: Holdt forresten whipsen i bånd og hun fikk ikke hilse på de utrivelige hundene, men var flere som gjorde utfall. Hun jeg gikk med derimot lot hunden sin hilse på enkelte av de, og de gikk på hverandre.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge jeg vokner av alarmen skal det gå greit for min del :P

 

Edit: Holdt forresten whipsen i bånd og hun fikk ikke hilse på de utrivelige hundene, men var flere som gjorde utfall. Hun jeg gikk med derimot lot hunden sin hilse på enkelte av de, og de gikk på hverandre.. :P

Isj, kjedelig med sånn! Hilsing i band kan vere skummelt med usikre/ugreie hunder. Hundane har lett for å føle seg fanga, følger eg :/

8-9 tiden er bra for meg håper Emmie blir frisk til lørdag, har spydd i hele dag stakkars:( håper det er en dags-ting.

Åh, stakkar liten! Har ho fått alle vaksiner/ormekur(?)-usikker på om det kan gi oppkast. Håper ho blir fort frisk vertfall! :)

Men skal vi sei 8.30 lørdag? Så kan eg en halvtime++ :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...