Gå til innhold
Hundesonen.no

Westminster Dog Show 2015


Artemis
 Share

Recommended Posts

Nå venter vi på småpudlene nå :P

Bare sorte og hvite storpudler på Westminister, lurer på om det er tilfeldig? Alle minus 1 var klipt i kontinentalklipp. Det er stilig altså..

Miniatyr er det mellom eller toy?

Edit:

De så mellom ut. Søte mannen med den hvite puddelen med alle kulene på beina :P Står å prater og susser på hundene sin han :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 192
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

kan vi ikke diskutere årets hunder istedenfor fjorårets bir hunder? de har vi da virkelig pratet om en gang tidligere

Jeg synes det er utrolig kjedelig at sånne tråder alltid skal inneholde 90% drit om hvor grusomt fæle alle vinnerne er. Virker nesten som det går litt sport i å lete opp de aller værste og dømme de ku

Sikkert humor.. Jeg lo veldig godt av det i alle fall! :lol: Sent from my iPhone using Tapatalk

Posted Images

Jeg antar den hvite er klippet i engelsk løve nettopp fordi den var litt knapt vinklet bak :P

Lurer på om det hadde kostet de mange ekstra kalorier å løfte bikkjene av bordet på en ordentlig måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg antar den hvite er klippet i engelsk løve nettopp fordi den var litt knapt vinklet bak :P

Lurer på om det hadde kostet de mange ekstra kalorier å løfte bikkjene av bordet på en ordentlig måte?

Syns jeg generellt ser mer vinkler her på gjennomsnittet. Men det var ikke fryktelig mange mellom-ting der liksom.

og nei... det er ikke så vanskelig å holde bikkjene på en normal måte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker :D.

En søt tispe (?) som favoritt så langt. Nr 8. Likte godt ene hanhunden også, helt til den skulle løpe og fikk peilepinn bak :P

Da driter jeg i fawn fargen vel å merke *host*

Edit: 8 og 6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En søt tispe (?) som favoritt så langt. Nr 8. Likte godt ene hanhunden også, helt til den skulle løpe og fikk peilepinn bak :P

Da driter jeg i fawn fargen vel å merke *host*

Edit: 8 og 6.

Du har blikket ja :D. Veldig søt tispe som er etter en spansk hannhund som har mange gode avkom "over there" :). Fine eiere også - de har masse flotte hunder. Jeg likte også den siste sorte tispa - digger henne faktisk, men hun ble nok litt for liten og ubetydelig i dette selskapet :). Jeg har sett masse bilder av henne og har elsket henne siden hun var valp :).

Edit: Også syntes jeg det var veldig greit at det ikke ble en hannhund som stadig vekk hanker med seg BIG'er og BIS'er på utstillingene han er på hver eneste uke. Den hunden har ikke noe annet liv ennå løpe i utstillingsringene, stakkar... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers heier jeg alt jeg kan på den norske farao Bazinga A Storm Of Swords! :D

Wiiii! Norske farao (amerikanskeid) Summer BIR, kullbror Storm BIM! :D :D

Synes det var vanvittig morsomt, ikke minst at det er verdt det for Simon når han drar over! Kan nesten ikke forestille meg hvordan det er å gjøre det så vast med egenoppdretta hunder, også fra sitt første kull, da! :banana:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har blikket ja :D. Veldig søt tispe som er etter en spansk hannhund som har mange gode avkom "over there" :). Fine eiere også - de har masse flotte hunder. Jeg likte også den siste sorte tispa - digger henne faktisk, men hun ble nok litt for liten og ubetydelig i dette selskapet :). Jeg har sett masse bilder av henne og har elsket henne siden hun var valp :).

Fått "god" (?) trening fra deg og Lisbeth. Hadde du spurt meg for 2-3 år siden så hadde jeg aldri trodd jeg skulle klare se noe på det hårete greiene der :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ser jeg på groenendael. Det gjør litt vondt i hjertet mitt altså, det er pene hunder :ahappy:

De første jeg har sett på nå likte jeg bedre enn det jeg har sett i Norge siste tiden. Ikke skihopp overlinjer og overdrevene smale hoder. Det var faktisk litt kraft i de all over. Og de kunne bevege seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De første jeg har sett på nå likte jeg bedre enn det jeg har sett i Norge siste tiden. Ikke skihopp overlinjer og overdrevene smale hoder. Det var faktisk litt kraft i de all over. Og de kunne bevege seg.

Jeg tenkte på det samme, disse er jo faktisk like Dina der, de har stopp som syns, de er ikke 3 cm smale i hodet, og de har kropp og kan løpe. Kanskje jeg burde importert en fra statene? Men med min flaks har den sikkert EP..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte på det samme, disse er jo faktisk like Dina der, de har stopp som syns, de er ikke 3 cm smale i hodet, og de har kropp og kan løpe. Kanskje jeg burde importert en fra statene? Men med min flaks har den sikkert EP..

Ja det var faktisk mye trekk der som minnet om Dina.

Evt så har flaksen din snud nå? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten litt imponert over meg selv :P

Den Sch som kunne stå og gå best av de som var der, og så nesten normal ut for amerikaner ble BIR :D

Edit:

Denne var faktisk ikke overdreven sammenlignet med de andre amerikanerene. Faktisk litt tiltalende. På livesendingen ble hun ikke oppstilt overdreven slik som på bildene her. (Men lange mellomhender og veldig vinklet i forhold til normal standard, men fortsatt ikke overdrevet bak sammenlignet med de andre.)

GCH%2BCH%2BLOCKENHAUS%27%2BRUNMOR%2BHAS%

GCH%2BCH%2BLockenhaus%2BRumor%2BHas%2BIt

Skrekk og gru for en oppstilling! Men ser ikke så verst ut til å være en amerikaner! De har jo en rasestandard som, tja, de har funnet på selv, for en allerede eksisterende rase. Og ikke til det bedre. Mangler ikke på "flying trot" som amerikanerne er så glad i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var faktisk mye trekk der som minnet om Dina.

Evt så har flaksen din snud nå? :P

Hun var pen hun :heart:

Det tar jeg ikke sjansen på helt enda, om noen gang.. Men OM jeg skal ha belger igjen, så blir den sort :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Symras niese (datter av kullsøster) ble andre beste tispe! Hvis jeg forstår systemet riktig så blir de fire beste hundene, uansett kjønn, plassert. Hun var da nummer fire og nest beste tispe i den gruppa. Det er ganske sterkt da, av en svenske! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BIR ACD

Ingen høydere der i år egnetlig, men det var den beste. Og skulle ALDRI vært plassert etter å ha prøvd snappe dommer ved ballasjekk (noe som var forvetnet etter handleren sitt jerngrep på snuten) og generellt merkelig atferd opp til flere ganger (om det er utfall forsøk eller redsel er jeg usikker på)

10854431_762805723775370_141795502734622

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...