Gå til innhold
Hundesonen.no

EFIT fra Kolbotn


Th3a
 Share

Recommended Posts

EFIT er noe jeg synes er utrolig gøy og jeg gleder meg hver mnd til andres, men denne gangen ville jeg lage en selv. Utrolig kjedelig søndags-EFIT med dårlig mobilkamerabilder, men det får gå!

10:00: Gikk ned for å vekke Nemi, hun syntes det var alt for tidlig å våkne til helg å være. :P

IMG_001_zpsszpn5ffg.jpg

11:00: Mens jeg lager frokost og Nemi nettopp har fått frokost, så kommer den obligatoriske tisseturen i hagen.

IMG_002_zpsvnm1uacm.jpg

12:00: Rundt tolv har vi kommet oss ut på tur i skogen med Pia og eier. :ahappy: Lykken var stor da disse to ble gjenforent ja.

IMG_003_zpshjmaegem.jpg

13:00: Fortsatt på tur. Lite folk i skogen og fint vær er topp, mener Nemi. :sleep:

IMG_004_zpsmyxzm8ij.jpg

14:00: På vei hjem fra tur, vi har tatt farvel med Pia og eier, og gleder oss til å komme inn i varmen igjen.

IMG_005_zpshz1vg1rd.jpg

15:00: Henger på Facebook og Sonen mens Nemi er langt inn i drømmeland.

IMG_006_zpsezo49yjq.jpg

16:00: Sovet en times tid på sofaen, og våkner opp til Kakekrigen på TV. Min søster nektet å skifte program... :getlost:

IMG_007_zpsfjg4tyrc.jpg

17:00: Vi pakker sammen tingene og drar til mamma for en uke (skilte foreldre). Nemi synes det er kjipt å forlate hagen sin.

IMG_015_zpsgjicdm5p.jpg

Bonusbilde: Veldig deilig å bo i et nabolag hvor det er lite biler og folk om kveldene, da kan nemlig hunden tusle løs. :lol:

IMG_008_zpsosxeoe2h.jpg

18:00: 17'åringen blir tvunget til å lage sin egen mat. Nei, kyllingen er ikke brent. Jeg bare liker den godt stekt. :aww:

IMG_009_zpsafkda4k5.jpg

19:00: Slapper av i stuen med mamma. Beklager for det rotete, godterifylte bordet.

IMG_010_zpsdc5utfem.jpg

20:00: Nemi begynner å bli lei av å ha et kamera oppi fjeset hele tiden.

IMG_011_zpsia96l4rw.jpg

21:00: Den daglige tvangskosingen av meg. :heart:

IMG_012_zpsfguygdby.jpg

22:00: Ute på siste tissetur. Hun pleier ikke å gå så mye løs i gatene assa, men idag var det seriøst ikke en sjel å se eller høre.

IMG_013_zps0i15bw0k.jpg

23:00: Nemi og jeg er klare for senga, men jeg har planer om å gjøre litt mattelekser og ikke minst legge ut denne EFIT'en før vi slukker lyset. :ahappy: Og nei, man er aldri for gammel til hestedynetrekk.

IMG_014_zpsbnf7ddrv.jpg

  • Like 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...