Gå til innhold
Hundesonen.no

fransk bulldog valp


Recommended Posts

<script language="JavaScript" type="text/javascript"></script>

Hei er det noen som har fransk bulldog valp til salgs ? Jeg ønsker en så mye . Jeg er klar for å gi den alt omsorg og kjærlighet. Hvis det er noen så bare skriv meg vær så snill. Tusen takk :)

Det enkleste er nok å sjekke hjemmesider for så å ta kontakt med oppdretter :) Det er vel ytterst sjeldent at oppdrettere tar kontakt med noen som ønsker seg valp på et fora :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er (dessverre) en stor popularitetsøkning på fransk bulldog, og hvis du ønsker en valp fra oppdretter med helse i fokus så er det ikke snakk om å kjøpe en valp som allerede er født. Oppdretterne har som regel lister med gode valpekjøpere klare selv før valpene blir født. Dette er en rase som sliter med mye helseproblematikk, så her må man gjøre et stort og godt forarbeid dersom man vil ha sjangs på en frisk hund.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei er det noen som har fransk bulldog valp til salgs ? Jeg ønsker en så mye . Jeg er klar for å gi den alt omsorg og kjærlighet. Hvis det er noen så bare skriv meg vær så snill. Tusen takk :)

Er det aktuelt med valp fra utlandet? Vet om ett kull som er ca 9 uker nå, så kan få rabies vaksine om ca tre uker. Er ihvertfall en eller to igjen. Kjenner ikke til oppdretteren selv, men vet at en jeg kjenner skal ha valp fra neste kull med samme tispe og hun er veldig påpasselig med hvem hun kjøper fra så vil tro det er en ok oppdretter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...