Gå til innhold
Hundesonen.no

Pearl`s Legacy`s E - Kull 2015


Alzenas
 Share

Recommended Posts

  • Svar 394
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dag 43 Chill lørdag

HURRRRRRRAAAAAAAAAAAAAA!! Pearl er bekreftet drektig med... wait for it! MINST 8 valper med stor sannsynlighet for enda flere!

Ok, så her kommer de. Valpisene er 1 uke gammel i dag

Hehe, jeg liker de fleste fordelingene her :D Er veeeldig stor interesse på tispe i år, jeg har ikke mindre enn ønske om 13 tisper på valpelista - Soooom ikke er helt realistisk :P

Men, for ei stund tilbake hadde vi ei tjuvparring mellom Lykke og Pixel, på dag 25 i løpetiden, i bilen - Så Lykke er drektig og har termin om litt over 2 uker, så F kullet ble ikke helt som påtenkt i år. Men de er hjertelig velkommen de her småtassene :wub: Hun har ikke mange valper, 2-3 stk som vi har hørt med angelsound, så vi får se hva som dukker opp der også :twitch: Stamtavle blir seende slik ut; http://thewhippetarchives.net/testmating.php?dam=155681&sire=210227

Tusen takk for alle lykkeønskninger og hyggelige kjønnsfordelinger, vi venter fortsatt i spenning. Jeg skal i bursdag til min mor snart, så kommer Vegard å passer på i mens :D Oppdatering underveis kommer :)

11128451_10152650797941968_7426674038815

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg liker de fleste fordelingene her :D Er veeeldig stor interesse på tispe i år, jeg har ikke mindre enn ønske om 13 tisper på valpelista - Soooom ikke er helt realistisk :P

Men, for ei stund tilbake hadde vi ei tjuvparring mellom Lykke og Pixel, på dag 25 i løpetiden, i bilen - Så Lykke er drektig og har termin om litt over 2 uker, så F kullet ble ikke helt som påtenkt i år. Men de er hjertelig velkommen de her småtassene :wub: Hun har ikke mange valper, 2-3 stk som vi har hørt med angelsound, så vi får se hva som dukker opp der også :twitch: Stamtavle blir seende slik ut; http://thewhippetarchives.net/testmating.php?dam=155681&sire=210227

Tusen takk for alle lykkeønskninger og hyggelige kjønnsfordelinger, vi venter fortsatt i spenning. Jeg skal i bursdag til min mor snart, så kommer Vegard å passer på i mens :D Oppdatering underveis kommer :)

11128451_10152650797941968_7426674038815

"herrrrliga London" som min farmor pleide å si! Man kan jo nesten telle valpene ved å se på magen hennes :D

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Ingen valper, jeg tror jeg blir gal :lol:

Hun har stått i ro på 36,7 i 2 timer nå. Hadde håpet det skulle gå hakket lavere sånn at jeg kan si at det var godkjent som et fint temp fall :whistle:

:lol: Sånn holdt Arya på i 1/2 døgn sist. Lå rett under 37. Tilslutt på kvelden kastet jeg håndkle inn og la meg til å sove ved siden av valpekassen kl.23 ca. Arya var stille og rolig, hadde stoppet all graving og tilsynelatende sov tung etter ett veldig urolig døgn. Rundt kl.01 brå våknet jeg og i det jeg åpner øynene ser jeg at første valpen kommer ut uten ett knyst fra førstegangs fødene tispe :lol:

De er noen "luringer" de tispene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Sånn holdt Arya på i 1/2 døgn sist. Lå rett under 37. Tilslutt på kvelden kastet jeg håndkle inn og la meg til å sove ved siden av valpekassen kl.23 ca. Arya var stille og rolig, hadde stoppet all graving og tilsynelatende sov tung etter ett veldig urolig døgn. Rundt kl.01 brå våknet jeg og i det jeg åpner øynene ser jeg at første valpen kommer ut uten ett knyst fra førstegangs fødene tispe :lol:

De er noen "luringer" de tispene.

Jepp! Jeg har også opplevd å våkne til valper fra ei fullstendig rolig, og alt for stille førstegangsfødende (datter av Pearl) og holdt på å få sjokk, mildt sagt :lol:

Pearl ligger fortsatt på 36,7 noe hun har gjort i hele dag. Hun hakker tenner, peser hver gang hun beveger seg og skjelver en hel del. Så kommer de ikke ikveld/natt/morgen tidlig skjønner jeg ingenting :) Hun har jo holdt på med dette i flere dager nå, akkurat slik som sist :P

RED: 36,6, Weee!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...