Gå til innhold
Hundesonen.no

Pearl`s Legacy`s E - Kull 2015


Alzenas
 Share

Recommended Posts

Åå så herlig at det er flere her inne som skal ha valp herfra, det blir spennende å følge med :D Skulle så gjerne hatt en selv, men det får bli etter voffsa vi har nå :)

Masse lykke til!

Hehe, ja det er kjempegøy! Jeg håper litt på en gutt jeg da, men jeg kommer selvsagt til å bli hoppende glad for en jente og ;) Sist kull var det som @Alzenas sa, bare 1 gutt. Kanskje det blir 5 gutter nå og 1 jente? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 394
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dag 43 Chill lørdag

HURRRRRRRAAAAAAAAAAAAAA!! Pearl er bekreftet drektig med... wait for it! MINST 8 valper med stor sannsynlighet for enda flere!

Ok, så her kommer de. Valpisene er 1 uke gammel i dag

Halleluja som jeg gleder meg! Jeg får min første valp fra dette kullet :D Er sååå spent på å se hvor mange, hvilke kjønn, hvilke farger osv. osv. osv. :wub::drool:

Jeg har bestilt en hvit liten prinsesse fra dette kullet og er såååå spent! Uansett farge, så vil hun være svært ønsket ^^ Nemi har ønsket seg whippet helt siden hun oppdaget at de var kjekke å løpe om kapp med *ler*

Litt sånn, hvorfor Whippet?

- Næææ, bikkja ville ha Whippet vel. :lol:

Jeg gleder meg så mye på deres vegne! Deres perfekte valp ligger nok *snart* inni der en plass :D Nå er det ikke lenge igjen til parring, blir vel en tur på Pearl på fredag, men er nok litt tidlig :)

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være kjip, men må spørre; Hvorfor gjentar du en kombinasjon du fikk en krypt hannhund fra? :)

Har hatt 30 valper tilsammen hvor 2 er krypt. Første som var det var i et kull på 4 hannhunder hvor de 3 andre hadde begge testikler på plass (B Kullet) Begge er fine familiehunder uten problemer av den grunn, så jeg er ikke særlig bekymret over at det nødvendigvis trenger å dukke opp denne gangen heller selv om vi gjentar og tilfeldig fikk bare 1 hannhund forrige gang :) I tillegg til nevnte grunner i HI så ble avgjørelsen slik. Men det har vært endel av dem på rasen (og sikkert andre) og det ble ført en halv-seriøst statestikk på dette tidligere, og det var nokså mange etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, vi gleder oss noe helt utrolig! Nå er det bare en laaaaang ventetid. Med Nemi gikk det liksom så fort. Jeg var på utkikk etter valp, pooff så var det noen nydelige valper på 5 uker som skulle ha nytt hjem og jeg trengte bare å vente to uker etter jeg hadde besøkt de før jeg fikk henne hjem. Dette er første gang jeg har hatt kontakt med oppdretter i lengre tider FØR parring, bestemt meg for komboen jeg ønsker valp etter og så fulgt hele prosessen. Blir hardt kjenner jeg! Men du og du så flott det blir når jeg forhåpentligvis endelig kan hente prinsessa hjem. Hadde du spurt meg for noen år siden hadde whippeten aldri vært en rase jeg vurderte en gang! Når jeg viser folk bilder av Pearl og Enya og sier at jeg skal ha en sånnen, så ser de på meg med litt fårete blikk. De synes de er ganske stygge og kan virkelig ikke forstå hvordan noen kan være så begeistret over at de skal ha en sånn hund XD.

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1_zpsb47af887.jpg

Ganske Ok å være Whipps i senga. Det syns forsåvidt Liam også at det er, det betyr jo egen (svindyr) varmepute.

Såfremst ikke Vegard har veldig sterke preferanser på temaet for E kullet ser mitt forslag slik ut :D

FOTO Kullet:

Pearl`s Legacy`s Blitz
Pearl`s Legacy`s Zoom
Pearl`s Legacy`s Shutter
Pearl`s Legacy`s Iso
Pearl`s Legacy`s Flash
Pearl`s Legacy`s Raw
Pearl`s Legacy`s Blender
Pearl`s Legacy`s Lens
Pearl`s Legacy`s Blue Hour

Pearl`s Legacy`s Contrast

Pearl`s Legacy`s Exposure

Pearl`s Legacy`s Image

Pearl`s Legacy`s Fade

Pearl`s Legacy`s Lightning

Pearl`s Legacy`s Shadow

Osv osv osv :-P Hva syns dere? :)

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

<script language="JavaScript" type="text/javascript"></script>

1_zpsb47af887.jpg

Ganske Ok å være Whipps i senga. Det syns forsåvidt Liam også at det er, det betyr jo egen (svindyr) varmepute.

Såfremst ikke Vegard har veldig sterke preferanser på temaet for E kullet ser mitt forslag slik ut :D

FOTO Kullet:

Pearl`s Legacy`s Blitz
Pearl`s Legacy`s Zoom
Pearl`s Legacy`s Shutter
Pearl`s Legacy`s Iso
Pearl`s Legacy`s Flash
Pearl`s Legacy`s Raw
Pearl`s Legacy`s Blender
Pearl`s Legacy`s Lens
Pearl`s Legacy`s Blue Hour

Pearl`s Legacy`s Contrast

Pearl`s Legacy`s Exposure

Pearl`s Legacy`s Image

Pearl`s Legacy`s Fade

Pearl`s Legacy`s Lightning

Osv osv osv :-P Hva syns dere? :)

:drool::jump: Jeg elsker det! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...