Gå til innhold
Hundesonen.no

Lucia skylder Toril en iPhone-lader


SFX
 Share

Recommended Posts

Lucia klødde litt i munnen sin, så nå har ikke @Toril lader til iPhone'n sin.

Er det noen som har en slik til overs å selge? Toril og/eller jeg er i Letohallen i løpet av begge dagene til helga, så overlevering kunne for eksempel skjedd der.

Lucia har ikke fått lommepenger til å kjøpe ny selv enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger dere bare ledningen? Om dere gjør det har jeg i hvertfall 1 jeg kan sende dere mot porto :)

Det kommer an på hva du mener med bare ledningen?

Toril har en seks-syv biter som en gang i tiden var lader, fra stikkontakten til pluggen du dytter i mobilen, men så lagde Lucia klippfisk av den :P

Det hadde jo vært supert om du har det vi trenger, litt svinn er det jo når en har valp, så greit å ikke kjøpe ny og dyr helt enda :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på hva du mener med bare ledningen?

Toril har en seks-syv biter som en gang i tiden var lader, fra stikkontakten til pluggen du dytter i mobilen, men så lagde Lucia klippfisk av den :P

Det hadde jo vært supert om du har det vi trenger, litt svinn er det jo når en har valp, så greit å ikke kjøpe ny og dyr helt enda :whistle:

Har ikke hatt 3'rn selv, men 4'rn bruker samme. Og der er det løse deler, en stikkkontakt sak som du putter usb ledningen inn. Usb ledningen bruker man til å lade og koble til pc. Jepp, super forklart :P

Her ser du kanskje hva jeg prøver å forklare :lol:

http://m.mytrendyphone.no/shop/lader-set-iphone-61541p.html

Så om det er bare den ledningen så har jeg, selve støpselet har jeg ikke ekstra av da de funker på de nye også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...