Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Ja, jeg ser innlegget over, så er ikke for å mase, men siden det blir spurt:

Kan folk si ifra om de får mer opp denne redirecten fra google til hundesonen? jeg klarer ikke fremprovosere det lengre nå *krysse fingrene*

Jeg fikk redirect fra google for et par timer siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 266
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Oooh. Jeg fikk akkurat opp en boks som sa "No you didn't" og boksen jeg måtte trykke på foe å komme ut var "Yes, I did". Made me laugh.

Nå er editor/full editor, quote og dropdown menyen på nicket tilbake.

Med fare for å bli mislikt nå, men jeg opplever det er noe med ordleggingen her som kunne vært bedre. Det er forskjell på å skrive et vennlig "vi jobber med saken, men det tar tid, beklager bryet *sm

Posted Images

Men hvorfor går dere inn på Hundesonen via Google da? Er det ikke like greit å ha sonen som "favoritt" og gå direkte inn?

Jeg bare lurer altså :lol:.

Jeg har aldri blitt redirecta til noe som helst fra Sonen, jeg.

For søkemotor via google når man leser etter spesiellt innlegg er endel bedre enn å søke der oppe *peke opp til høyre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor går dere inn på Hundesonen via Google da? Er det ikke like greit å ha sonen som "favoritt" og gå direkte inn?

Jeg bare lurer altså :lol:.

Jeg har aldri blitt redirecta til noe som helst fra Sonen, jeg.

Fordi man sitter på nett og nerder om hund vel... hender hundesonen kommer med i trefflista innimellom helt av seg selv :sleep:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For søkemotor via google når man leser etter spesiellt innlegg er endel bedre enn å søke der oppe *peke opp til høyre*

Noe sier meg at jeg sjelden søker etter noe som helst :lol:

Selv jeg søker etter tråder på Google. Ad Block stopper det viruset. Men jeg skal renske opp igjen nå.. Så får vi se hvor lenge det vil holde seg borte.

Nok en grunn til å beholde AdBlock altså :D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor går dere inn på Hundesonen via Google da? Er det ikke like greit å ha sonen som "favoritt" og gå direkte inn?

Jeg bare lurer altså :lol:.

Jeg har aldri blitt redirecta til noe som helst fra Sonen, jeg.

Skal jeg på sonen bare for å looke rundt og lese så går jeg direkte inn hit, men hvis jeg vil lese om f.eks puddel på sonen så er søkefunksjonen er inne helt pyton. Googler jeg derimot: "puddel site:hundesonen.no" er det mye bedre resultater. og DA blir jeg videresendt til adult friend finder :P - som forøvrig nettop skjedde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg på sonen bare for å looke rundt og lese så går jeg direkte inn hit, men hvis jeg vil lese om f.eks puddel på sonen så er søkefunksjonen er inne helt pyton. Googler jeg derimot: "puddel site:hundesonen.no" er det mye bedre resultater. og DA blir jeg videresendt til adult friend finder :P - som forøvrig nettop skjedde.

Jeg skjønner jo at jeg kanskje ikke bruker sonen helt som andre gjør... jeg søker jo aldri etter noe her inne like vel :D. Jeg får den infoen jeg trenger i AN-tråden, jeg :aww:.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er nevnt før jeg, men, jeg har opplevd et par ganger når jeg har googlet diverse om hund og fått opp tema på Hundesonen, f.eks fra 2012, så trykker jeg på linken og vips er jeg på en side som ikke har så veldig mye med hund å gjøre. Som nå, da jeg skulle se om jeg fant noe om USA og import, så fikk jeg opp "Flere spm rundt import av hund fra USA".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOT-reputationen til hundesonen er nå POOR. Du får en RØD sirkel på siden. Det er ganske tragisk :P

(WOT er en add-on man kan bruke i f.eks firefox for å se samlet score til nettsider om f.eks malware eller grafisk innhold. Hundesonen scorer "poor" på malware or viruses).

https://www.mywot.com/// https://addons.mozilla.org/en-us/firefox/addon/wot-safe-browsing-tool/?src=hp-dl-mostpopular

https://www.mywot.com/en/scorecard/hundesonen.no?utm_source=addon

Hundesonen er også blokkert av yandex.

Blacklisted by Yandex Safe Browsing for malware.

http://yandex.com/infected?l10n=en&url=hundesonen.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke om det henger ihop med resten av problemene som har vært, men av og til henger sonen seg skikkelig opp. Blir plutselig driiiitreeig å laste og en og annen gang får jeg sånn "could not reach server" eller noe feilmelding opp. :P Skjer gjerne bare 1 gang og så funker det greit igjen en lang stund før det skjer igjen. Noen ganger går det dager imellom andre ganger er sonen treig flere ganger daglig.

Ikke PCn min sin feil, den kjører andre forum med samme forumskall uten problemer samtidig som sonen er sirup treg.
Bruker forøvig PC, Windows 7 og Google Chrome. Om det har noe å si. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke om det henger ihop med resten av problemene som har vært, men av og til henger sonen seg skikkelig opp. Blir plutselig driiiitreeig å laste og en og annen gang får jeg sånn "could not reach server" eller noe feilmelding opp. :P Skjer gjerne bare 1 gang og så funker det greit igjen en lang stund før det skjer igjen. Noen ganger går det dager imellom andre ganger er sonen treig flere ganger daglig.

Ikke PC min sin feil, den kjører andre forum med samme forumskall uten problemer samtidig som sonen er sirup treg.

Bruker forøvig PC, Windows 7 og Google Chrome. Om det har noe å si. :P

Samme her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke om det henger ihop med resten av problemene som har vært, men av og til henger sonen seg skikkelig opp. Blir plutselig driiiitreeig å laste og en og annen gang får jeg sånn "could not reach server" eller noe feilmelding opp. :P Skjer gjerne bare 1 gang og så funker det greit igjen en lang stund før det skjer igjen. Noen ganger går det dager imellom andre ganger er sonen treig flere ganger daglig.

Ikke PC min sin feil, den kjører andre forum med samme forumskall uten problemer samtidig som sonen er sirup treg.

Bruker forøvig PC, Windows 7 og Google Chrome. Om det har noe å si. :P

Jeg opplever også det samme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg akkurat den feilmeldingen:

"

Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, kontakt@oida.no and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.

Apache Server at hundesonen.no Port 80 "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er nevnt før jeg, men, jeg har opplevd et par ganger når jeg har googlet diverse om hund og fått opp tema på Hundesonen, f.eks fra 2012, så trykker jeg på linken og vips er jeg på en side som ikke har så veldig mye med hund å gjøre. Som nå, da jeg skulle se om jeg fant noe om USA og import, så fikk jeg opp "Flere spm rundt import av hund fra USA".

Ja, vi er klar over det, og det er omtrent bare det denne tråden handler om.

Vi får fjernet redirecten, men den kommer tilbake hver dag. Vi har tettet hull vi mistenker hackerne har kommet gjennom, men det hjelper ikke. Vi jobber med å finne ut av det.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevde et nytt problem idag, prøvde å lage et emne og når jeg trykket på "POST" kom jeg bare til forsiden på sonen. Inget emne laget, prøvde flere ganger.

Gikk så inn på Tapatalk, da fikk jeg laget emne og kunne redigere inn bilde inne på PC etterpå.

Nå nettopp prøvde jeg å svare på flere quoter i en tråd + legge til et bilde via URL, og det ble bare borte når jeg trykket POST og jeg havnet bare tilbake i tråden (innmari irriterende når man har lagt litt tid og krefter i svarene..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevde et nytt problem idag, prøvde å lage et emne og når jeg trykket på "POST" kom jeg bare til forsiden på sonen. Inget emne laget, prøvde flere ganger.

Gikk så inn på Tapatalk, da fikk jeg laget emne og kunne redigere inn bilde inne på PC etterpå.

Nå nettopp prøvde jeg å svare på flere quoter i en tråd + legge til et bilde via URL, og det ble bare borte når jeg trykket POST og jeg havnet bare tilbake i tråden (innmari irriterende når man har lagt litt tid og krefter i svarene..)

Ditto

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt det sånn som Siri Eveline beskriver, bare at det skjer når jeg svarer i en tråd. Som i morres da jeg svarte i en tråd, så sto den å lagret innlegget i en halv evighet før jeg havnet på forsiden igjen, og da var ikke innlegget synlig fra forsiden, men når jeg gikk inn i tråden, så var plutselig innlegget der allikevel. Det har vært sånn et par ganger med svært ujevne mellomrom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi jobber på serveren nå, så det kan oppstå slike ting som dere beskriver over.

Kan ikke si noe annet enn at jeg håper dere kan smøre dere med tålmodighet. Igjen. Har full forståelse for at dette er frustrerende for dere. Vi er minst like frustrerte.

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trykka på link til hundesonen fra google og ble sendt videre til adultfriendfinder.com som kunne fortelle at de har klare jenter fra Oslo som venter meg :kiss::kiss:

Samme skjer her når jeg trykker underkategorier på tlf. Ikke hvis jeg åpner fremsiden først og ikkefra pc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...