Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Men får dere gjort noe slik at det går an å bruke TapaTalk igjen? Den brukes ikke ettersom jeg alltid havner på første innlegg og ikke første uleste, og mobilversjonen er litt for simpel. (Og ja, jeg har stilt inn på at den skal hoppe til første uleste).

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 266
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Oooh. Jeg fikk akkurat opp en boks som sa "No you didn't" og boksen jeg måtte trykke på foe å komme ut var "Yes, I did". Made me laugh.

Nå er editor/full editor, quote og dropdown menyen på nicket tilbake.

Med fare for å bli mislikt nå, men jeg opplever det er noe med ordleggingen her som kunne vært bedre. Det er forskjell på å skrive et vennlig "vi jobber med saken, men det tar tid, beklager bryet *sm

Posted Images

Men får dere gjort noe slik at det går an å bruke TapaTalk igjen? Den brukes ikke ettersom jeg alltid havner på første innlegg og ikke første uleste, og mobilversjonen er litt for simpel. (Og ja, jeg har stilt inn på at den skal hoppe til første uleste).

Har du oppdatert til siste versjon av TapaTalk? Jeg har nemlig ikke det problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men får dere gjort noe slik at det går an å bruke TapaTalk igjen? Den brukes ikke ettersom jeg alltid havner på første innlegg og ikke første uleste, og mobilversjonen er litt for simpel. (Og ja, jeg har stilt inn på at den skal hoppe til første uleste).

jeg har ingen problemer med tapatalk, bruker tapatalk pro tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du oppdatert til siste versjon av TapaTalk? Jeg har nemlig ikke det problemet.

jeg har ingen problemer med tapatalk, bruker tapatalk pro tror jeg.

Har vanlig Tapatalk, og den er oppdatert til nyeste.

Problemet har et par uker, og ennå om jeg velger at jeg skal hoppe til sist uleste post eller at den spør (for så å velge sist uleste) havner jeg alltid på første post.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vanlig Tapatalk, og den er oppdatert til nyeste.

Problemet har et par uker, og ennå om jeg velger at jeg skal hoppe til sist uleste post eller at den spør (for så å velge sist uleste) havner jeg alltid på første post.

Det er visstnok en feil som er kommet med siste versjon av TapaTalk, MEN det er kun på iphone, og ikke på android/windows telefoner problemet ligger (ihvertfall kan det konkluderes med det på de siste sidene) :) Det kommer vel en bug-fix-update etterhvert

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er visstnok en feil som er kommet med siste versjon av TapaTalk, MEN det er kun på iphone, og ikke på android/windows telefoner problemet ligger (ihvertfall kan det konkluderes med det på de siste sidene) :) Det kommer vel en bug-fix-update etterhvert

Jeg har flere ulike forum på Tapatalk, og det er kun Sonen jeg har dette problemet med :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemer med TapaTalk, som er en tredjepartsapp, kan være litt utfordrende, men det er ingen tvil om at sonen har issues. Det er godt mulig TapaTalk og sonen ikke snakker like godt sammen som TapaTalk og andre forum som er på samme software. Pga. modifikasjoner og andre apper, kan det oppstå problemer på ulike plan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iphone og tapatalkproblemer her også, og bare på sonen. Håper dere finner en måte å få fikset dette på, om det er med å gjøre noe på sonen eller å snakke med de som utvikler tapatalk. Det er skikkelig dritt å lese sonen på mobilen for tiden, det ødelegger mine bussvaner :aww:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har android-tapatalk problemer (både telefon og nettbrett), hvor nye innlegg oversikten ikke vil oppdatere seg til tross for at jeg trykker på oppdater. Må avslutte appen og restarte for at den skal oppdatere.

Har ikke det problemet med andre forum på samme app.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iphone og tapatalkproblemer her også, og bare på sonen. Håper dere finner en måte å få fikset dette på, om det er med å gjøre noe på sonen eller å snakke med de som utvikler tapatalk. Det er skikkelig dritt å lese sonen på mobilen for tiden, det ødelegger mine bussvaner :aww: 

Samme her, dog ikke bussvanebiten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...