Gå til innhold
Hundesonen.no

Popup/spam når man sender en link

Recommended Posts

Sendte en link til en tråd på sonen til JeanetteH og hun fikk opp dette:

post-6328-0-22953600-1421529226_thumb.jp

Testet med å sende til flere andre og alle fikk det samme på første trykk.

Flere som har opplevd dette?

Aldri vært borti dette short4 url greiene..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk opp samme når jeg googlet noe her om dagen! Nettadressa som stod under ene resultatet var sonen, men når jeg trykket på lenken havna jeg på de her short url-greiene...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og. Men jeg er ganske sikker på at det har skjedd også til andre sider enn sonen. Fra flere pc/mobiler. Går tilbake, og trykk to fører til rett plass.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Nå ser jeg hvordan det går når jeg ikke har varsling på innleggene mine, så her kommer svaret 1 måned for sent gitt😅  Jeg er veldig fornøyd med Milo per nå, nå som han har vokst seg litt til i hodet, for det tok vel rundt 2 år! Det eneste jeg savner er en mer innebygget av-på knapp, noe som selvfølgelig kan trenes på - men noen raser (og avl) er litt mer laidback. Jeg kunne vært foruten varsling nå som jeg bor i byen, men vil etterhvert flytte meg ut på landet når jeg er ferdig å studere. Det er dog noen år til. Milo har en del futt og behov for å få utløp både mentalt og fysisk, men søker absolutt etter noe med et normalt aktivitetsnivå for rasen. Trenger ikke det futtet mallen eller border collien kan ha. I aktivitetsnivå og væremåte vil jeg si at jeg ser mest dsg hos han, men mye av det aktive ses også av cocker spaniel og toller. Han er en litt pipete type og et "frimerke", som jeg har hørt mange spanieler kan være.  Har sett på springer spaniel og jakt cocker, men det er mer pelsstell enn jeg ønsker å hamstre med. Jeg er elendig på å klippe selv, og det blir fort dyrt å dra til en groomer for å ordne. En liten nett jaktlabrador (jaktlabradorene er jo avlet en del annerledes enn de vanlige labradorene, som ofte for meg ser ganske tunge og noen tykke ut) hadde vært aktuelt, men nå ønsker jeg hannhund og da blir de jo en del større. Som du sier så er det også flere som ønsker at de skal bli skikkelig brukt, utover vanlige turer og stimuli ellers. 
    • Det utgjør faktisk en forskjell i min bil. Har en Toyota proace, lang utgave. Jeg har plexieglass mellom førerhus og lasterom, men det er en liten lasteluke under forsete for lange planker etc. Når jeg har kjørt i type 20 min, så er det blitt en god lunk i bagasjerommet når vi stopper. 
    • Hva en blodprøve kan vise kommer helt an på hva man undersøker. Når man undersøker stoffskiftet så er det en spesifikk undersøkelse hvor man ser på konsentrasjoner av T4 (og TSH) i blodet. Ofte så tar man blodprøve for å se på andre ting i tillegg til stoffskiftet, avhengig av hva problemet er/symptomene er.   
    • Ja, det synes jeg er flott også. Det som vises av framgangsmåter i trening er positiv og bra hundetrening. Mye bedre at folk hermer etter dette enn diverse andre programmer som går på TV! 
    • Enig i at vi ser lite trening og klippingen gjør programmet litt tregt. Vanskelig å få inntrykk av hvordan de jobbet med utfordringene til Tico. Regner med det ble jobbet mye mer og grundigere enn vi fikk se i programmet. Fikk vondt av ham, håper veldig han får et hundevant hjem på landet. 
  • Nylig opprettede emner