Gå til innhold
Hundesonen.no

hvor mye betale en som passer hunden noen timer mens jeg er på reise?


Bumblebee
 Share

Recommended Posts

Jeg skal på en dagsreise med jobb som gjør at jeg kommer sent hjem. Jeg vil ikke at hunden skal være så lenge alene og har derfor avtalt med en som tar på seg ulike hundepass-oppdrag ved siden av andre vikariater at hun kan gå tur og være sammen med ham 3-4 timer i løpet av dagen. Vi skal møtes neste uke, for å avtale nærmere.

Jeg er usikker på hvor mye jeg skal tilby å betale for en slik jobb. Jeg betaler andre 250kr døgnet for å passe ham de gangene jeg trenger det. Jeg kan godt gi en døgnpris for dette, men usikker på om hun som passer tenker seg en timespris, og det da blir ganske mye penger.

Hva synes dere, hva ville dere betalt for en slik hjelp? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personen er kanskje ikke bundet like mye, men den vil til gjengjeld ha utgifter med kjøring til og fra(?) og 3-4 timer er uansett en ganske stor del av dagen, og kanskje nesten mer arbeid enn om man har hunden hjemme hos den som passer, for da kan man jo legge inn småtteri man trenger å gjøre når man vil. Men jeg tenker uansett at jeg kunne betalt det samme som døgnpris på kennel, evt mer om det var om og gjøre for meg og ha nettopp denne personen eller lignende hjemme hos meg for å lufte hunden for å slippe nettopp kennel eller lignende.

Vanskelig for oss å si hvor mye denne personen tenker seg, men jeg hadde ihvertfall fint kunnet betale 200kr for en slik tjeneste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, enig at det nesten er mer jobb enn å ha hunden hjemme hos seg selv, så betaler gjerne en døgnpris. Var bare usikker på om det er for lite, siden det tross alt er snakk om en del timer. Hundepasseren har ikke mulighet til å ha hund hjemme hos seg, og det er ingen kennel e.l. her så derfor jeg har funnet denne løsningen. Det er og bedre for hunden min å være hjemme i sine vante omgivelser fremfor en fremmed kennel.

Jeg kan tilby hundepasseren en døgnpris og se hva han synes. Når de ikke går tur kan han gjøre hva han vil egentlig i leiligheten min, det er internett, tv osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du bor i Oslo kan du komme opp hit med ham, hvis du har en omgjengelig hund. Jeg vil gjerne ha en gjentjeneste en annen gang som betaling, jeg :)

Det hadde vært fantastisk, men jeg bor desverre for langt unna. Har en veldig omgjengelig hund så det hadde ikke være noe problem. Tusen takk for tilbudet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...