Gå til innhold
Hundesonen.no

Ølen 14.-15. Februar


ceccy
 Share

Recommended Posts

Jeg vil jeg vil.... Ivo har akkurat blitt veteran også og jeg kan ikke vente med å få vise frem den nydelige gamle hunden min men han er dårlig trent for tiden og bedre blir det ikke til da siden jeg sliter med bekkenløsning... Oooggg om det er så lurt å reise til Ølen med termin 19.03 når jeg skal føde i Stavanger er jeg ikke heeelt sikker på... Ja og ikke for å snakke om jeg i det hele tatt klarer å springen med dyret når det tid kommer.... Men jeg vil.. :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers er det nok muligheter for å overnatte i Tysvær eller Haugesund. Men da blir det litt kjøretid hver vei på ca 1 time.

Vi hadde egentlig planer om å stille, men siden testikkelen til Khal ikke vil ned, så dropper vi det.

Mulig jeg tar meg en tur for å se da, om jeg drar hjem til Haugesund den helgen (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer med Storm, dommeren vår er Soile Bister fra Finland. Har vært borti henne engang før med Amigo da han var på samme alder.

Litt spesiell dengang :) Noen som vet mer om hva hun er opptatt av i dag?

Hun er veldig opptatt av helhet, plukker på detaljer på min rase.

Vi skal oppover, jeg må bare finne ut hvilke hunder jeg skal melde på, eller om vi dropper å tar turen til DK heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer. Vurderte DK, men dommer der kan jeg si resultater på på forhånd. Er livredd, for sist gang jeg stillte for Soile Bister fikk jeg så ørene flagret i grupperingen..? Hun likte hunden - det var bare så synd at handleren var helt bak mål. ? Så vi får se da...om handleren er blitt bedre...??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer. Vurderte DK, men dommer der kan jeg si resultater på på forhånd. Er livredd, for sist gang jeg stillte for Soile Bister fikk jeg så ørene flagret i grupperingen.. Hun likte hunden - det var bare så synd at handleren var helt bak mål. Så vi får se da...om handleren er blitt bedre...

Ups! Jeg har fortrengt sist gang jeg stilte for henne (i 2006...?). Finner er finner - alltid like utfordrende :) Kjeftet hun på deg altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp! Jeg har vært redd gamle små damer siden.? Jeg kan fremdeles sitere nesten ordrett...: "denne hunden er god nok til å vinne hele gruppen, men han blir skjemt ut av deg - jeg kan se at han desverre blir mosjonert i flexi bånd, for da blir det sånn som dere - dårlig trav, dårlig kontroll. Du bør komme deg på et kurs, er mitt forslag til deg"....

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahhahahaa, ikke uvanlige kommentarer fra den damen, det.
Jeg husker for himla mange år siden at hun bedømte en ung, skranglete hund - jeg husker ikke premieringen, men hun sa høyt og tydelig til eieren at "jag föreslår at du går hem och ger hunden mat"....

Da jeg stilte for henne i Ålesund i fjor, ble Willy BIR, men hun kommenterte jo at "han har lite mjuk pels". Og det har han jo. Nå vant han gruppa for en annen dommer, og skulle inn i BIS-finalen som denne dommeren skulle dømme. Da hun kom bort til oss, kjente hun godt på pelsen, kikker på meg og sier: "Han har fortfarande för mjuk pels" :lol:. Det hadde kanskje vært litt mistenkelig om han IKKE hadde hatt det *ler*. Hun var ikke ufin mot oss altså, men...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler så tårene triller her nå " gå hjem og gi hunden mat" - hva sier man til det? Hun er herlig forfriskende, da... Og man glemmer henne ikke !

Ja, hun ER jo det, og nei, man glemmer ikke den dama så lett... Og hun gjør jo også sitt for å BLI husket, f eks med tofarget hår :).

Jeg husker min mamma var med på den utstillingen for mange mange år siden, og etterpå spurte hun meg forsiktig: hva GIKK den dama på??? :lol:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun ER jo det, og nei, man glemmer ikke den dama så lett... Og hun gjør jo også sitt for å BLI husket, f eks med tofarget hår :).

Jeg husker min mamma var med på den utstillingen for mange mange år siden, og etterpå spurte hun meg forsiktig: hva GIKK den dama på??? :lol:.

Googlet, og må medgi at jeg fikk litt Cruella de vil-feeling! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...