Gå til innhold
Hundesonen.no

Problem med bilder


Recommended Posts

Jag har problem med att få lagt ut bilder, har inte haft det problemet tidigare. Har tidigare bara varit tvungen att lasta up bilderna genom fb men nu funkar inte det heller.

Står att bilden är för stor för att lastas upp, så hur gör jag? på enklast möjliga sätt för en som inte är ett datorsnille eller speciellt tålmodig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flere ganger etterspurt oppdatering av forumets tapatalk-tillegg, siden det også er problemer med å redigere innlegg via tapatalk. Dette er problemer vi ikke har på EF.

Samme her ang redigeringen, blir bare masse rare tall og symboler ved Å og Ø og Æ og mellomrom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har problemer med å SE mange bilder.. Sitter på iPad, Google chrome, vet ikke om det har noe å si? Andre får iallefall sett bildene, siden de blir kommentert :)

Vanskelig å si hvorfor det er slik. Har du sjekket innstillingene i Chrome? Om det kanskje er noe som begrenser det der.. Kan du prøve med en annen nettleser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Sånn ca när är det tänkt att ni ska se närmare på detta problemet? :) (litegranna ivrig på att få lagt ut bilder) :P

Det er ikke bare at du har lastet opp for mange bilder da? Det er en grense, husker ikke på hva, men så må du slette gamle bilder for å kunne legge inn nye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke. Vi skal snart oppdatere sonens forumsoftware, så får håpe det tar problemer som dette som bare oppstår uten at vi har gjort noen endringer.

Når jeg tar fotos med ipad, for så å laste de opp på forumet, kommer bilder opp-ned. Noen som vet hvordan det kan løses?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...