Gå til innhold
Hundesonen.no

Forever living - hva er egentlig det?


Aya
 Share

Recommended Posts

Den ene kremen deres er eneste jeg har prøvd som fjerner/demper eksemen min utenom kortisonkrem. Så verdt å prøve i alle fall. Drøye produkter også.

Jeg har ikke møtt noe pushye selgere, eneste stedene jeg har hørt om produktene er faktisk her på sonen.

Hvilken krem er det, om jeg kan spørre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det er en sekt! Sikkert helt fine produkter, men merker at måten de reklameres for provoserer meg litt, og gjør at jeg får en ekstra motvilje mot å kjøpe det. Er en veldig nyfrelst-klang over

Aldri prøvd produktene, men har kommet meg på innsiden av hva jeg best kan beskrive som verdens største ekkokammer av ulike grunner. Har også blitt "kidnappet" og kjørt på introduksjonsmøte i Kyani, o

Jeg tenker at det er viktig å sjekke det faglige grunnlaget for slike hallelujaprodukter. Hva er det for eksempel som er så fantastisk med aloe vera, sånn egentlig? https://www.nrk.no/norge/ekspert-om

Jeg også får litt nok av alle forever selgere som har et helt fantastisk liv, de tjener så mye, så mye bonus, fantastiske partyer, trening med en eller annen dude, og de går så mye ut av komforsonen, alt er takket være forever! Og pris? Nei det kan man ikke publisere.

Fornøyd med de produktene jeg har, men kjenner jeg har det/ de opp i halsen :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper litt produkter av @soelvd og hun er på ingen måte slitsom i salgsmåten sin! Hun er flink til å selge det skal hun ha, og overbevisende. Jeg føler meg likevel fri nok til å si nei takk.
Det er ofte verre med de som holder på med partylite (duftlys mm) ser jeg varer derfra på ett bord, løper jeg fort fort fort i annen retning.


@Tuvane Jeg har brukt propolis kremen og den er dritgod! Så den anbefaler jeg veldig til deg.

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper litt produkter av @soelvd og hun er på ingen måte slitsom i salgsmåten sin! Hun er flink til å selge det skal hun ha, og overbevisende. Jeg føler meg likevel fri nok til å si nei takk

Enig! Jeg viste ikke at Soelvd solgte det en gang. Andre soniser/selgere nevner det jo i annenhver setning. Jeg er lei :P Heldigvis har ingen prøvd å pushe meg, men vet om en del som blir mast mye på at de bør ha den og den og den, og den er fantastisk. Uansett hva som er galt med en, så er FL perfekt :P Give me a break...

Men jeg vet heller ikke noe annet om det enn at det er irriterende og jeg i trass ikke vil kjøpe noe :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, de dagene har gått ut for lenge siden. Og garantien gjelder vel ikke når jeg kjøpte den av dyrlegen, vil jeg tro. :)

Jo, det er en av forutsetningene fra forever living ;) ALLE produktene har 90 dagers garanti uansett hvem du kjøper de av :) Men, om dagene er gått så er det ikke så mye å gjøre. Kremen er ypperlig til mennesker også da. Jeg bruker den som hårkur :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke møtt noe pushye selgere, eneste stedene jeg har hørt om produktene er faktisk her på sonen.

Opplever det som litt pushy her på sonen også jeg..

Var en kort periode jeg mottok 3 forskjellige PM fra ulike FLselgere her inne, og det var ikke nok å takke vennlig neitakk engang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplever det som litt pushy her på sonen også jeg..

Var en kort periode jeg mottok 3 forskjellige PM fra ulike FLselgere her inne, og det var ikke nok å takke vennlig neitakk engang :P

Uønskede pm'er om salg, og spesielt om det ikke holder å takke nei, oppfordrer jeg på det sterkeste til å rapportere.

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplever det som litt pushy her på sonen også jeg..

Var en kort periode jeg mottok 3 forskjellige PM fra ulike FLselgere her inne, og det var ikke nok å takke vennlig neitakk engang :P

Håper ikke det er meg du sikter til? Da må du isåfall si ifra da jeg ikke ønsker å fremstå som pushy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke det er meg du sikter til? Da må du isåfall si ifra da jeg ikke ønsker å fremstå som pushy :) 

Nå måtte jeg inn og lese PMer, holder ikke helt styr på navnene her inne :P Men nei, du var ikke en av pushye, du sendte vel ang noe myggreier? Var ang noe annet jeg plutselig fikk en haug med pm om disse fantastiske produktene som skulle redde hverdagen min :P Men det var nok av reklame i din PM også :teehe:;)

Jeg synes det blir så snikete med markedsføringen av disse produktene, så jeg lar vær å kjøpe bare på "trass" :P Eller, nå har jeg ikke følt et reelt behov for noen av produktene enda heller da men. Pluss at jeg aldri har sett noen andre enn forhandlerne av disse produktene som er sykt fornøyde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå måtte jeg inn og lese PMer, holder ikke helt styr på navnene her inne :P Men nei, du var ikke en av pushye, du sendte vel ang noe myggreier? Var ang noe annet jeg plutselig fikk en haug med pm om disse fantastiske produktene som skulle redde hverdagen min :P Men det var nok av reklame i din PM også :teehe:;)

Jeg synes det blir så snikete med markedsføringen av disse produktene, så jeg lar vær å kjøpe bare på "trass" :P Eller, nå har jeg ikke følt et reelt behov for noen av produktene enda heller da men. Pluss at jeg aldri har sett noen andre enn forhandlerne av disse produktene som er sykt fornøyde...

Det finnes mange kunder som er fornøyde, ellers hadde vi jo ikke overlevd ;)

Hva legger du i snikete?

Nå er det jo ikke lov å anbefale produkter fra egen forretning på sonen utenom i egen tråd, derfor blir det litt "snikete" siden man må sende en pm. Ønsker jo at flest mulig skal få vite om at produktene eksisterer, men, kunden må ønske å prøve de selv ellers er det jo lite vits :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner lite til produktene. Måtte google litt og ser at FL har nettbutikk. For min del er det nok. Folk må gjerne anbefale produkter til meg så kan jeg gå inn på siden og kjøpe det jeg vil ha.
Sånn personlig tenker jeg at det må være en fryktelig utakknemlig jobb å skulle ha. Pushe på folk produktene for at en selv skal tjene noen kroner. Og ikke kan du pushe på folk fra en butikk, man må bruke sosiale medier.

Men hva er det greiene med at selgere ikke oppgir pris? (om jeg forstod noen innlegg her rett). Prisene står på nett så de er ikke hemmelige.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange av disse MLM produktene er gode produkter, men som veldig mange andre her blir det ofte litt for mye for min smak når disse helfrelste selgerne raser rundt og selger magi og mirakler... Mange av dem uten å engang vite helt hva de snakker om, de bare er blitt fortalt hvor fantastisk dette er og tror blindt på det. Da får jeg litt avsmak og kjøper heller noe lignende andre plasser, om jeg skulle ha behov for det.

Det sagt så er det mange som tjener fett på MLM, så det er absolutt muligheter der, for dem som er selgere og orker å jobbe litt, så det der med store bonuser, biler og reiser er ikke tull. Og veldig mange har ikke jobbet kjempelenge før de er oppe på det nivået heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følte jeg "måtte" kjøpe 2 liter med aloe vera gel eller noe når Bodil var syk, skulle gis i maten daglig og jeg måtte ihvertfall bruke 1 liter før vi så forskjell. De ble stående ubrukt desverre siden veterinæren annbefalte å ikke bruke det samtidig med den andre behandlingen.

Sikkert bra produkter ja, men som "alle" andre sier så er endel selgere litt for pushy og halleluja aktige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner lite til produktene. Måtte google litt og ser at FL har nettbutikk. For min del er det nok. Folk må gjerne anbefale produkter til meg så kan jeg gå inn på siden og kjøpe det jeg vil ha.

Sånn personlig tenker jeg at det må være en fryktelig utakknemlig jobb å skulle ha. Pushe på folk produktene for at en selv skal tjene noen kroner. Og ikke kan du pushe på folk fra en butikk, man må bruke sosiale medier.

Men hva er det greiene med at selgere ikke oppgir pris? (om jeg forstod noen innlegg her rett). Prisene står på nett så de er ikke hemmelige.

Når du kjøper via nettsiden blir det sendt videre til en selvstendig forhandler. Forskjellen er at du ikke velger hvem du kjøper av selv :)

Vi er mange forhandlere som har egen nettside også.

Grunnen til at prisene ikke oppgis er fordi vi alle er selvstendige forhandlere. Dvs, vi alle står fritt til å velge egne priser. Men, vi skal ikke konkurrere og sloss om kundene, og for å unngå det har forever selv bestemt at vi ikke skal oppgi priser i åpne forum/grupper osv. Prisene du finner på foreverliving.no er veiledende priser, så prisen ut til kunde fra en selvstendig forhandler kan være annerledes (men de fleste av oss forholder seg til veiledende utsalgspris)

Når det gjelder hvordan man selger produktene gjøres det stort sett via velværekvelder og bekjente osv, samt mange bruker sosiale media for å få ut informasjon om at man er forhandler og for å spre budskapet om produktene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner lite til produktene. Måtte google litt og ser at FL har nettbutikk. For min del er det nok. Folk må gjerne anbefale produkter til meg så kan jeg gå inn på siden og kjøpe det jeg vil ha.

Sånn personlig tenker jeg at det må være en fryktelig utakknemlig jobb å skulle ha. Pushe på folk produktene for at en selv skal tjene noen kroner. Og ikke kan du pushe på folk fra en butikk, man må bruke sosiale medier.

Men hva er det greiene med at selgere ikke oppgir pris? (om jeg forstod noen innlegg her rett). Prisene står på nett så de er ikke hemmelige.

Måtte bare kommentere på det du sa der. Jeg opplever det som alt annet, faktisk. Kundene er ofte veldig takknemlige og de er også veldg overgitt over god service (ikke voldsomme greier, men de fleste blid blide over at forhandleren kjører ut bare for å levere en tannkrem feks). I tillegg har jeg fått fantastisk mange fine kollegaer, stifter mange nye vennskap og har det veldig gøy. Jeg føler for min egen del at det er vanskelig å ikke anbefale når folk snakker om plager de har og jeg VET at produktene våre kan være verdt et forsøk. Vi kan jo aldri garantere noe annet enn pengene igjen om man ikke er fornøyd, men veldig ofte vet jeg jo at sjansen er stor for at de kan få bukt med problemet (jeg kjenner jo produktene mine og hva de er gode for). Og jeg tror det er her veldig mange blir pushy. De er så gira og de vet at de kanskje kan hjelpe også klarer de ikke la være å pushe. Jeg gjør alltid mitt beste for ikke å pushe og prøver å tilby de veldig skeptiske å kjøpe kremen, juicen, etc til innkjøpspris der jeg spanderer frakta (altså at jeg taper penger på det) bare fordi jeg vil de skal få prøvd i alle fall. Men for noen kan det kanskje virke pushy allikevel og det er jo synd siden det ikke er intensjonen.

Jeg vet derimot godt at det finnes forhandlere som ER ekstremt pushy. Hvis jeg så mye som nevner at jeg er forhandler eller de ser produktene mine i skapet så steiler de omtrent fordi de har hatt en eller annen "på" seg. Det er synd og gagner jo på ingen måte vår bransje.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det er en av forutsetningene fra forever living ;) ALLE produktene har 90 dagers garanti uansett hvem du kjøper de av :) Men, om dagene er gått så er det ikke så mye å gjøre. Kremen er ypperlig til mennesker også da. Jeg bruker den som hårkur :)

Hvordan funker det å bruke som hårkur? Hvordan gjør du det liksom? Håret mitt skriker etter litt TLC :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at jeg er litt fasinert av det. Jeg har 3 stk på FB som tydelig selger dette, de går på rundgang og forteller hvergang det er ett eller annet tema at det fins ett produkt som kan hjelpe. Også tar de to andre og forteller at "Ja dette hjalp hundene/ungene/voksene" også mot dette probelmet.

Det fasinerende er at de hundene de har er avlshunder, og med tanke på alle sykdommene dette hjelper mot "deres" hunder så må de ha vært veldig-veldig syke av div plager det siste året :lol: :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...