Gå til innhold
Hundesonen.no

Kennelnavn


Veronica O
 Share

Recommended Posts

Jeg trenger sårt noen forslag til kennel navn. Jeg har et par i hodet mitt, men syntes de "klinger" så dårlig sammen med valpenavn :/

Oppdrettet gjelder bruksvarianten av Groenendael. Jeg vil om et par uker ha kull nr 2 hjemme, dette kullet er mitt men vil bli registrert på Nanduhria - siden jeg er såååå ubeslutsom og treg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første tanke var jo ToughEnough, men det er jo alt et oppdrett som heter det. Men TeamTough er det ikke noen som har, og da kunne du jo hatt TeamTough og så brukt Enough som "mellomnavn", f.eks TeamTough Enough Adrenalin, TeamTough Enough Power osv.

Var det jeg hadde i tankene for noen år siden, men etter å ha hatt det som webside i noen år, så er jeg ikke like fornøyd lenger :P

Men hva med High Limits da :P

Kennelnavn er vanskelig!

Det er det ene alternativet jeg har satt opp, men syntes det klinger dårlig sammen med "valpenavn".. Mulig jeg overtenker på dette :shocked: Jaaaa, det er gørr vanskelig! :icon_confused:

Det må jo virkelig være noe som reflekterer over flotte sorte diamanter :wub: Gosj jeg liker den type belger altså!

Har tenkt den tanken jeg også og jeg ser ikke for meg at jeg noen gang kommer til å bytte rase, men hva hvis atte det skulle skje en gang, så er det litt kjipt å ha "låst" det på fargen liksom?

Hehe, må nesten si meg enig i det siste asså :P:wub:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men gjør det noe om du låser deg på farge? Det vil jo uansett si noe om historien til oppdrettet, hva du startet med :)

Egentlig ikke, når du sier det på denne måten ;):P

Ang. sort diamant: http://nn.wikipedia.org/wiki/Carbonado

Så må du ha en av hvert kjønn som må hete Dael Groenen og Gro Enendael. :aww:

Carbonado var litt kult egentlig :D

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...