Gå til innhold
Hundesonen.no

Kjøre kickspark i Oslo


AstridN
 Share

Recommended Posts

I dag hentet jeg min nye kickspark! :D

Og siden det nå har falt litt snø på isen som lå fra før, håper jeg å prøve den litt til helgen. Noen som har tips til hvor i Oslo det er bra å kjøre (også senere, med mer snø)? Tenkte Sørkedalen, siden jeg bor på Røa, men det fins sikkert andre fine steder uten for mye folk også. Helst litt flatt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merradalen er et fint sted å starte! Tipper jeg kommer til å vekke litt oppsikt der ;)

kjenner opptil flere med hund (1-3) som bruker kickspark der. velger selvsagt ikke de værste tidene på døgnet i forhold til turgåere, men dog . er jo stort sett alltid noen der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at det av og til går en middelaldrende dame med to schæfere der. Bikkjene er snille, kjærringa er angsbiter :P Neida, bare husk at nedover mot Radiumhospitalet er det ofte isete.

Godt vi flyr som et olja lyn med sparken :P

Jeg får prøve meg litt bortover før jeg kjører helt ned til Radiumhospitalet... Har ikke brems, satser på at brodder på støvlene holder (?), men nedover der ser jeg for meg at det blir glatt, ja!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går forøvrig an å ta den den andre veien å. I stedet for å ta ned til høyde, så ta til høyre og opp mot Bogstadvannet. På vinteren går det skiløyper fra snuplassen mener jeg å huske, derfra kan du rase inn i Sørkedalen på skiløypene over jordene der. Nå fikk jeg lyst på enda mer snø så jeg kan ta den turen der på ski.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går forøvrig an å ta den den andre veien å. I stedet for å ta ned til høyde, så ta til høyre og opp mot Bogstadvannet. På vinteren går det skiløyper fra snuplassen mener jeg å huske, derfra kan du rase inn i Sørkedalen på skiløypene over jordene der. Nå fikk jeg lyst på enda mer snø så jeg kan ta den turen der på ski.

Rase inn i Sørkedalen over jordene høres helt fantastisk ut! Ja til mer snø! :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...