Gå til innhold
Hundesonen.no

HD og AA fri hund?


Heidi

Recommended Posts

Vi skal sjekke Goshi for det neste mnd, gruer meg til det.... men skal bli godt å få det overstått! :)

Vi driver både vanntrening, sykling, bakketrening og skal begynne med at hun får trekke dekk om alt er bra fremme og bak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei det er ikke øynene, det er vel snart det eneste som er bra på schäfer... :oops: (ta meg ikke alvorlig, er nok litt utenfor...)

AA er albuearterose(kanskje skriver eg det feil) Alså på godt norsk så er det røntgen av albuer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aiwa har HD -E med forkalkninger. :):) men viser fremdeles ingen tegn til det :) og hun blir 4 år i November. :) Har vi vært hedig da? :)

de andre hundene er ikke rønket da det er ekstremt lite sykdommer i rasen. klubben for japanerene her i landet har ikke noen slike krav på rasen om de skal avles på så lenge hunden er frisk og fin så går det greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chicka har Middels HD i høyre hofte og med litt forkalkning... :D

Siden hun er blanding så vet jeg jo ikke om det er typisk for hennes rase.

AA har jeg ikke tatt ennå, men burde kanskje gjøre det?? :?

Hun får naturmiddel som forebyggende, men jeg merker at hun er litt stiv når det er vær skifte, fra varmt til kaldt/rått.

Jeg går jevne turer med hun hver dag og passer på at vi går mye i skogen hvor hun løper løs hele tiden, og det er veldig effektivt her i gården.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viskal teste snart, egentlig skulle jeg ha gjort det nå men er blakk etter jul enda vi. :oops:

Hva er egentlig prisen?

Stor forskjell fra en dyrlege til en annen sikkert.

GHar tenkt å ringe rundt, men fint å høre hva andre har gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...