Gå til innhold
Hundesonen.no

Labradorvalp 14uker søker voksne hunder som lekekamerater :)


SånnCirka
 Share

Recommended Posts

  • Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det er mange hundeklubber i Østfold, sjekk ut noen av dem? Ellers har det vel nettopp vært en tråd om valpetreff i Ås/Vestby-området?

Mine to møter gjerne flere. Ikke voksne dog - 7 og 3,5 mnd. Eldste kan være litt voldsom når han skal leke da, men minstemann her synes det går fint... Går evt an å ta han vekk om det blir for mye da.

Jeg kan stille opp når jeg har tid. Har en tervueren hann som er utrolig snill og har en god lek med alle. Har også ei tispe som er tydelig i språket Bor i Askim

Posted Images

Noen som har lyst på en tur på lørdag eller søndag?

Kanskje vi kunne også trene litt å gå forbi andre mennesker/hunder uten å hoppe mot dem, noe som Lenny fortsatt sliter med ;)

Begger dager passer for oss men hvis det blir søndag så er det best om formiddagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan kanskje... Eller, jeg har tid, men jeg kan ikke bli kjørt noe sted på lørdag. Kanskje søndag, men må vite hvor og når før jeg spør :)

PS - Bilbo må også trene på passeringer, men tror ikke han er en spesielt god innflytelse, så jeg vet ikke hvor lurt det er. Han pleier ikke å bråke, men han går pent forbi enkelte mennesker, andre mennesker ser tydeligvis så snille ut at han synes at han mååå bort og hilse på. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres bra ut! Parkeringsplassen vi møttes forrige gang kunne jo passe bra men ellers kan vi også komme til gården du bor. Da slipper du å organisere en sjåfør ;)

Tror det spiller ingen så stor rolle om dine hunder ignorerer Lenny eller om de også vil hilse. For oss er det bra trening uansett da vi svært sjelden treffer andre hunder/mennesker. Vi kunne jo (prøve å) trene litt og når de har oppført seg bra får de hilse på hverandre, leke litt eller går en liten tur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Når på fredag passer det best, da? :-) og hvor passer det å møtes? Jeg er fleksibel til sted hvertfall :-)

Tja, alt fra 11 og utover egentlig - om du har mulighet på dagen kan vi gjerne si kl 12 for min del? :)

Jeg bor i Ski, også veldig fleksibel mtp sted egentlig, men kanskje et sted hvor det ikke ferdes altfor mange andre som forstyrrer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, alt fra 11 og utover egentlig - om du har mulighet på dagen kan vi gjerne si kl 12 for min del? :)

Jeg bor i Ski, også veldig fleksibel mtp sted egentlig, men kanskje et sted hvor det ikke ferdes altfor mange andre som forstyrrer?

Ok. På dagtid passer fint for meg. Finstadskogen er ikke så traffikert, hebekkskogen har jeg ikke møtt på mer enn to hester når jeg har gått på dagtid. Ellers er østmarka rimelig stille på dagtid i ukedagene har jeg erfart (ikke sjekka ut fredager). Det går også an å bruke millitærleiren i ski. Det er fast treningsarena for Vega, siden vi går kurs via Olso Hundeskole, men der vet jeg også at det pleier å være hunder i trening på dagtid, så da er jo det også en fin forstyrrelse om vi skulle ende opp der.

Ellers er det rimelig tomt for folk i skogen i Tomter på dagtid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. På dagtid passer fint for meg. Finstadskogen er ikke så traffikert, hebekkskogen har jeg ikke møtt på mer enn to hester når jeg har gått på dagtid. Ellers er østmarka rimelig stille på dagtid i ukedagene har jeg erfart (ikke sjekka ut fredager). Det går også an å bruke millitærleiren i ski. Det er fast treningsarena for Vega, siden vi går kurs via Olso Hundeskole, men der vet jeg også at det pleier å være hunder i trening på dagtid, så da er jo det også en fin forstyrrelse om vi skulle ende opp der.

Ellers er det rimelig tomt for folk i skogen i Tomter på dagtid :)

Ja, hvis det er "lov" å trene på områdene til Oslo hundeskole så er jo det et veldig fint sted faktisk :)

Pleier også sjeldent å møte på andre i skogen i Tomter (pleier å parkere ved skytebanen der, der går det jo an å trene), der hadde det jo gått an å gått en liten tur avslutningsvis også. Men det er jo kanskje greit med NOE forstyrrelse fra andre, sånn sett er jo OHS-området fint.. Det skal ikke være lett :teehe: Du bestemmer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan jo starte med å trene på millitærleiren. Ole-Jan som er avdelingsleder i Follo sier det bare er å bruke området :-) så kan vi jo gå en tur avslutningsvis i området, selvom det er boligfelt :) er ikke sånn veldig langt å gå fra millitærleiren til Finstadskogen f.eks, hvis hundene ikke er sånn altfor slitne da :) så kan vi trene litt i skogen i Tomter en annen dag det f.eks?

Vega har blitt veldig flink til å trene blant de hundene vi går på samme kurs med, men i går så fikk vi trene med et annet kurs siden vi var så få, og da oppdaget jeg at Vega blir like gira på å hilse der som alle andre steder, noe som gjør at jeg synes det er like fint å trene der som andre steder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...