Gå til innhold
Hundesonen.no

Stevne med begrenset deltakelse?


simira
 Share

Recommended Posts

De kan søke om det hvis det er særlige grunner. Sånn typisk at det er et jubileum eller noe.

Jeg tipper det er rasespesial.

Fordi du har feil rase? Er det offisielt stevne så skal de følge NKK sitt reglement, og der har man ikke lov til å utelukke raser.

Det var det jeg trodde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man har spesialer så kan andre raser delta, men ikke bli klubbmestere. Dette er helt normal kotyme. Om klubben er vrang, send en mail til NKK.

Jepp, har vært borti det.

Haha, føler meg som ei skikkelig grinekjerring nå altså. Men det er på Vestby, så deilig med stevner som ikke er så langt unna, og så kan jeg besøke min elskede lille nevø i samme slengen! :) (ikke at jeg ikke gjør det ellers altså, men med ME så må man effektivisere både tid og energibruk litt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov å begrense antall, og så blir det loddtrekning om plassane dersom det er for mange påmeldt når fristen er nådd.

Det er jeg klar over, men her er det altså snakk om å begrense det til kun en rase som får lov å melde på.

Vi har jo rasespesial med LP stevne for alle raser, det kan vi jo ikke nekte andre å delta på.

Ja, nettopp. Jeg har startet på flere "rasespesialer".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...