Gå til innhold
Hundesonen.no

Romjulstur i Bergen 2014


Mardina
 Share

Recommended Posts

  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det er helt i orden Jeg kommer mest sannsynlig en tur til sommeren, så vi kan ta det da

Hvis du har mulighet til å komme til Åsane, så kan vi jo ta det i luftegården der, så lenge det ikke er mange andre der Jeg kommer med toget i morgen, siden bilen min er syk og må være hjemme Så da

Jeg kan i helgen

Vi trodde det men hun lurte oss :P

Ahh, men da kan vi jo prøve :) Bare advarer mot at min kan være litt innpåsliten på tisper. Det er godt mulig at han skjønner at hun er valp og ikke lukter så godt enda, men jeg kan ikke garantere noe..... :P Han jukka t.o.m på en Labrador hannhund i dag.... :| Den grisen! :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, men da kan vi jo prøve :) Bare advarer mot at min kan være litt innpåsliten på tisper. Det er godt mulig at han skjønner at hun er valp og ikke lukter så godt enda, men jeg kan ikke garantere noe.... :P Han jukka t.o.m på en Labrador hannhund i dag....  :| Den grisen!  :blink:

Vi prøver og om det blir for voldsomt så tar vi bare å går tur isteden :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når klokken og slik? Og hvooor :P jeg er ikke helt sikker på hvor den ligger..

Noen som vet om Midtun Zoo er åpen i morgen? skulle kjøpt potesokker..

Vi ble enige om klokken 13.00 på luftegården i Åsane. Forutsatt at den ikke er stappfull av andre hunder :) Midtun zoo er åpen ja(står ikke noe annet på nettsidene) og jeg skal bort der selv, så jeg kan jo møte deg der og så kan vi gå bort til luftegården sammen. Og så møter vi @Enits der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ble enige om klokken 13.00 på luftegården i Åsane. Forutsatt at den ikke er stappfull av andre hunder :) Midtun zoo er åpen ja(står ikke noe annet på nettsidene) og jeg skal bort der selv, så jeg kan jo møte deg der og så kan vi gå bort til luftegården sammen. Og så møter vi @Enits der :)

Det høres jo ypperlig ut! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...