Gå til innhold
Hundesonen.no

Romjulstur i Bergen 2014


Mardina
 Share

Recommended Posts

Hmm... Tenke litt på den.

@Ane

Jeg er ikke på fellestur for å måtte løpe fra idioter som "bare må". :(

Da går jeg heller tur alene.

Neida, var bare tull :) Jeg vet i hvertfall om en kollega som er veldig glad i den turen, og hun har hund som ikke er så glad i andre i bånd, så da tenker jeg det ikke er kjempe "hilsetur" :) Kjenner en del som har gått den før, og har ikke fått inntrykk av at det er det. Jeg tenkte ikke på det før du sa det :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det er helt i orden Jeg kommer mest sannsynlig en tur til sommeren, så vi kan ta det da

Hvis du har mulighet til å komme til Åsane, så kan vi jo ta det i luftegården der, så lenge det ikke er mange andre der Jeg kommer med toget i morgen, siden bilen min er syk og må være hjemme Så da

Jeg kan i helgen

De som kjenner hverandre går som regel sammen oppover. Det blir fort delt ganske greit opp da folk går i forskjellig tempo, og gjerne er mer opptatt av å prate enn å lufte hunder. Eg har ingen problemer med å gå med mine oversosiale dotter der, men ser at det kan bli litt mer utfordrende med tre :)

Neida, var bare tull :) Jeg vet i hvertfall om en kollega som er veldig glad i den turen, og hun har hund som ikke er så glad i andre i bånd, så da tenker jeg det ikke er kjempe "hilsetur" :) Kjenner en del som har gått den før, og har ikke fått inntrykk av at det er det. Jeg tenkte ikke på det før du sa det :)

Kanskje da, får se når vi våkner. Kan evnt danne baktroppen :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...