Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva kan jeg og hunden gjøre i Trondheim?


Odin10
 Share

Recommended Posts

Jeg flytta opp til Trondheim i august, og nå i jula skal jeg hjem å hente Odin :D Vi skal bo på Lade frem til sommeren.

Hvor er det fint å gå tur?

Jeg vet om Ladestien, Estenstadmarka og Bymarka, men har enda ikke vært i noen av dem. Jeg liker best å gå tur i skog og mark, men har innsett at det ikke er like tilgjengelig som hjemme.

Vi har også trent litt lydighet på nybegynnernivå og vil gjerne trene sammen med noen her oppe. Er det noe fellestreninger? Er dere med i noen hundeklubber? Hvorfor, hvorfor ikke?

Håper også å få gått et nybegynnerkurs i spor i løpet av våren. Er det noen som har noen anbefalinger? Har ingen ambisjoner i spor annet enn aktivisering.

Og vi vil også gjerne ha noen hundekompiser. Jeg kjenner ingen med hund i Trondheim, så om noen vil gå tur med oss en dag, eller trene litt så må dere bare si fra :) Odin kan utagere ved passeringer, men det går fint å gå tur sammen med fremmede hunder og fellestreninger/kurs går også fint.

Det ble litt mange spørsmål, men som sagt så kjenner jeg ingen med hund her oppe, så håper noen kan gjøre meg litt klokere :icon_redface:

104421e0293211e393ac22000a9f3c29_7.jpg

Må også bare poste et gammelt bilde for å vise at vi er helt harmløse altså :innocent: Her tar vi en velfortjent hvil i sofaen etter å ha besteget Karmøys høyeste fjell, Sålefjellet, på hele 137moh :teehe:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til Trøndelag med hund! :)

Du kan blandt annet melde deg inn her: https://www.facebook.com/groups/271221356360182/ Vi prøver å få til turer hver uke (tirsdag) men det blir vanskelig i blant og det har vært litt "dødt" i det siste. Håper vi starter mer igjen etter jula.

Supert. Vi blir gjerne med på tirsdagsturene etter jul :)

Også: nå vet ikke jeg hvor gammel du er, men NKKU avd. Trøndelag kan være noe? https://www.facebook.com/nkkutrondelag?fref=ts

Jeg er 22, så vet ikke om jeg går under ungdom lenger :| , men skal sjekke ut. Takk for tips :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...