Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Jeg vil ha en. Herregud, det verste er at jeg mener det og vutt... O sense and reason, where art thou?? :frantics:

Men du kan jo ta en! Hvorfor skulle du ikke det? Det er jo perfekt! ! Barnevante flotte collier fra flotte foreldre!

• Like 11

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oj da! Kanskje det blir en collie for meg, mtp pelsen. Jeg er ikke spesiellt begeistra for korthår, og jeg syns ofte langhår har en enorm pels, så kanskje det blir en lodden sak som kunne passet meg :P

Sikkert litt kjedelig for deg, Lill, men når det først skal skje et uhell hos noen, så er det godt det skjer hos deg. Du fremstår som en seriøs oppdretter, som er opptatt av det beste for hundene, så det er ikke vanskelig å forstå at dette er et reelt uhell. Så lenge alt står bra til med mor og valper, så syns jeg du skal kose deg masse med dem. De blir helt sikkert en fin gjenge, de også :flowers:

Jeg er helt enig!! Og Lill, hvis du er redd for å få "pletter" på oppdretterkarrieren din, så vil i alle fall jeg si at jeg har fått ENDA mer respekt for deg som oppdretter etter dette (noe som var vanskelig, for du har alltid vært en av favorittoppdretterne mine). Jeg hadde GJERNE kjøpt valp fra deg, både før dette skjedde, fra dette kullet og senere.

Jeg vil ha en. Herregud, det verste er at jeg mener det og vutt... O sense and reason, where art thou?? :frantics:

Jeg ooog! Hva ER det med dette da - når jeg ser et vanlig colliekull så tenker jeg "ååh, søte og fine, hadde vært hyggelig å hatt en", og nå tenker jeg "MÅÅ HA!!! MY PRECIOUUUUUUS!"

• Like 4

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ooog! Hva ER det med dette da - når jeg ser et vanlig colliekull så tenker jeg "ååh, søte og fine, hadde vært hyggelig å hatt en", og nå tenker jeg "MÅÅ HA!! MY PRECIOUUUUUUS!"

Jeg også :lol:

Den blå lyste i mot meg og ble nesten til et reelt behov før jeg kom på at vi har valp :lol: :lol:

• Like 4

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tenker at du må ha en! :D

• Like 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med overraskelsen! :wub:

Og du, ikke vær så streng med deg selv, det kommer sjeldent så mye godt ut av :hug:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Oi, det var uventet :blink::ahappy:

Utrolig kjedelig at de ikke kan registreres. Og da tenker jeg jo mest på helsestatistikk osv. Men men, shit happens, de blir nok vakre, flotte familie hunder! Kommer nok til å slite med valpesyke når det kommer 5 ukers bilder osv :sleep:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bare ler og ler av oss. For jeg tenkte også på den lille blå. Men jeg er ikke merlefrelst og ikke er jeg hannhundeier heller egentlig.

Hva er det med disse da? Skikkelig bakvendtvalper. Kom uten at noen visste det, har feil pels, er renrasete blandingshunder og trigger uventet valpesjuke hos en som er immun. :lol:

• Like 11

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Wow, det var jo sprøtt!! Men da er det vel ment to be da :wub: hehe, jeg tror litt på skjebnen!

Uansett synes jeg ikke det er den verste kombinasjonen, og valpene ser jo helt nydelige ut!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bare ler og ler av oss. For jeg tenkte også på den lille blå. Men jeg er ikke merlefrelst og ikke er jeg hannhundeier heller egentlig.

Hva er det med disse da? Skikkelig bakvendtvalper. Kom uten at noen visste det, har feil pels, er renrasete blandingshunder og trigger uventet valpesjuke hos en som er immun. :lol:

Jeg er hannhundmenneske og har ønsket meg merle-hund "hele livet " ( helt siden første gang jeg så bilde av en :P ), men jeg HAR valp :lol: :lol: Det holder med en valp av gangen.

Jeg tror dette er er et magisk kull! :D

Bare så synd dette med registrering. ..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er helt enig! Og Lill, hvis du er redd for å få "pletter" på oppdretterkarrieren din, så vil i alle fall jeg si at jeg har fått ENDA mer respekt for deg som oppdretter etter dette (noe som var vanskelig, for du har alltid vært en av favorittoppdretterne mine). Jeg hadde GJERNE kjøpt valp fra deg, både før dette skjedde, fra dette kullet og senere.

Veldig godt sagt, samme tenker jeg. Det står enorm respekt av håndteringen din av det hele! Disse blir knallbra hunder som kommer til å bringe mye glede :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selvom jeg har lovet meg selv å ikke kjøpe uregga hund igjen, så ble jeg veldig, veldig frista av disse her altså! :P Fine, fine valpene :wub:

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har et fantastisk inntrykk av deg som oppdretter fra før av @Affinity, men jeg får ekstra respekt for deg når jeg ser hvordan du takler situasjonen :)

Jeg skal jo ikke ha collie før jeg eier eget, men kjære gud så fristende dette er!

Sent from my iPhone using Tapatalk

• Like 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest

Klart den blå merle skal til deg @Mari!! Så kan jeg komme og beundre den vakre :) i ledige stunder :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klart den blå merle skal til deg @Mari! Så kan jeg komme og beundre den vakre :) i ledige stunder :)

Ja, det er jo rett i nabolaget. :)

Men så har jeg en sambo og overtale, noe som neppe hadde blitt den enkleste oppgaven, og ikke minst Affinity om nå sambo hadde innsett at lyset faktisk er lite, blått og med penis. :D

Og så har jeg jo egentlig bestemt meg for å ikke ha hund igjen, jeg har ikke akkurat den beste trackrecord. :hmm:

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jamen gratulerer med ny hund da, Mari :D.

• Like 14

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jamen gratulerer med ny hund da, Mari :D.

:lol: Er det sånn det gjøres? Hørte du det, sambo? :lol:

• Like 5

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns det hadde vært litt magisk om valper som ikke var planlagt endte opp hos noen som ikke planla å få seg valp :P (forøvrig ett utsagn som kun skal ilegges positive vibber, så det er sagt ;) )

og ja, jeg siktet til @Mari

• Like 6

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det er jo rett i nabolaget. :)

Men så har jeg en sambo og overtale, noe som neppe hadde blitt den enkleste oppgaven, og ikke minst Affinity om nå sambo hadde innsett at lyset faktisk er lite, blått og med penis. :D

Og så har jeg jo egentlig bestemt meg for å ikke ha hund igjen, jeg har ikke akkurat den beste trackrecord. :hmm:

alle vet jo st blandingshunder er friskere så dette må jo være perfekt :sleep::P
  • Like 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive