Gå til innhold
Hundesonen.no

WTF kullet.


Perfect Image
 Share

Recommended Posts

  • Svar 312
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

En av disse blir mitt lille vidunder, gleder meg så utrolig mye

Alt er så veldig vondt. Veldig... Men midt opp i alt det vonde hadde vi to små valper å ta vare på, og som skulle til sine nye hjem. Så var spørsmålet, hvem skulle de dra til? Alle hjemmene var så per

Har dere forresten noensinne hørt om en tispe som har gått tom etter en tjuvparring? Det skjer ikke nei. Men når man har kjørt hundre mil for å parre derimot.

Oj da! Kanskje det blir en collie for meg, mtp pelsen. Jeg er ikke spesiellt begeistra for korthår, og jeg syns ofte langhår har en enorm pels, så kanskje det blir en lodden sak som kunne passet meg :P

Sikkert litt kjedelig for deg, Lill, men når det først skal skje et uhell hos noen, så er det godt det skjer hos deg. Du fremstår som en seriøs oppdretter, som er opptatt av det beste for hundene, så det er ikke vanskelig å forstå at dette er et reelt uhell. Så lenge alt står bra til med mor og valper, så syns jeg du skal kose deg masse med dem. De blir helt sikkert en fin gjenge, de også :flowers:

Jeg er helt enig!! Og Lill, hvis du er redd for å få "pletter" på oppdretterkarrieren din, så vil i alle fall jeg si at jeg har fått ENDA mer respekt for deg som oppdretter etter dette (noe som var vanskelig, for du har alltid vært en av favorittoppdretterne mine). Jeg hadde GJERNE kjøpt valp fra deg, både før dette skjedde, fra dette kullet og senere.

Jeg vil ha en. Herregud, det verste er at jeg mener det og vutt... O sense and reason, where art thou?? :frantics:

Jeg ooog! Hva ER det med dette da - når jeg ser et vanlig colliekull så tenker jeg "ååh, søte og fine, hadde vært hyggelig å hatt en", og nå tenker jeg "MÅÅ HA!!! MY PRECIOUUUUUUS!"

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ooog! Hva ER det med dette da - når jeg ser et vanlig colliekull så tenker jeg "ååh, søte og fine, hadde vært hyggelig å hatt en", og nå tenker jeg "MÅÅ HA!! MY PRECIOUUUUUUS!"

Jeg også :lol:

Den blå lyste i mot meg og ble nesten til et reelt behov før jeg kom på at vi har valp :lol: :lol:

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare ler og ler av oss. For jeg tenkte også på den lille blå. Men jeg er ikke merlefrelst og ikke er jeg hannhundeier heller egentlig.

Hva er det med disse da? Skikkelig bakvendtvalper. Kom uten at noen visste det, har feil pels, er renrasete blandingshunder og trigger uventet valpesjuke hos en som er immun. :lol:

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare ler og ler av oss. For jeg tenkte også på den lille blå. Men jeg er ikke merlefrelst og ikke er jeg hannhundeier heller egentlig.

Hva er det med disse da? Skikkelig bakvendtvalper. Kom uten at noen visste det, har feil pels, er renrasete blandingshunder og trigger uventet valpesjuke hos en som er immun. :lol:

Jeg er hannhundmenneske og har ønsket meg merle-hund "hele livet " ( helt siden første gang jeg så bilde av en :P ), men jeg HAR valp :lol: :lol: Det holder med en valp av gangen.

Jeg tror dette er er et magisk kull! :D

Bare så synd dette med registrering. ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig! Og Lill, hvis du er redd for å få "pletter" på oppdretterkarrieren din, så vil i alle fall jeg si at jeg har fått ENDA mer respekt for deg som oppdretter etter dette (noe som var vanskelig, for du har alltid vært en av favorittoppdretterne mine). Jeg hadde GJERNE kjøpt valp fra deg, både før dette skjedde, fra dette kullet og senere.

Veldig godt sagt, samme tenker jeg. Det står enorm respekt av håndteringen din av det hele! Disse blir knallbra hunder som kommer til å bringe mye glede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et fantastisk inntrykk av deg som oppdretter fra før av @Affinity, men jeg får ekstra respekt for deg når jeg ser hvordan du takler situasjonen :)

Jeg skal jo ikke ha collie før jeg eier eget, men kjære gud så fristende dette er!

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare ler og ler av oss. For jeg tenkte også på den lille blå. Men jeg er ikke merlefrelst og ikke er jeg hannhundeier heller egentlig.

Hva er det med disse da? Skikkelig bakvendtvalper. Kom uten at noen visste det, har feil pels, er renrasete blandingshunder og trigger uventet valpesjuke hos en som er immun. :lol:

Klart den blå merle skal til deg @Mari!! Så kan jeg komme og beundre den vakre :) i ledige stunder :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart den blå merle skal til deg @Mari! Så kan jeg komme og beundre den vakre :) i ledige stunder :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ja, det er jo rett i nabolaget. :)

Men så har jeg en sambo og overtale, noe som neppe hadde blitt den enkleste oppgaven, og ikke minst Affinity om nå sambo hadde innsett at lyset faktisk er lite, blått og med penis. :D

Og så har jeg jo egentlig bestemt meg for å ikke ha hund igjen, jeg har ikke akkurat den beste trackrecord. :hmm:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare ler og ler av oss. For jeg tenkte også på den lille blå. Men jeg er ikke merlefrelst og ikke er jeg hannhundeier heller egentlig.

Hva er det med disse da? Skikkelig bakvendtvalper. Kom uten at noen visste det, har feil pels, er renrasete blandingshunder og trigger uventet valpesjuke hos en som er immun. :lol:

Jamen gratulerer med ny hund da, Mari :D.

  • Like 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo rett i nabolaget. :)

Men så har jeg en sambo og overtale, noe som neppe hadde blitt den enkleste oppgaven, og ikke minst Affinity om nå sambo hadde innsett at lyset faktisk er lite, blått og med penis. :D

Og så har jeg jo egentlig bestemt meg for å ikke ha hund igjen, jeg har ikke akkurat den beste trackrecord. :hmm:

alle vet jo st blandingshunder er friskere så dette må jo være perfekt :sleep::P
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...